لقد لاحظنا أنك تستخدم مستعرضًا غير معتمد. لذا، قد لا يتم عرض موقع ويب Tripadvisor بشكل صحيح.نحن ندعم المستعرضات التالية:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
الفنادق القريبة
التعليقات (1,432)
تصفية التعليقات
1,432 نتائج
تقييم المسافر
1,203
171
31
14
13
تصنيف المسافر
الموسم
اللغةكل اللغات
المزيد من اللغات
تقييم المسافر
1,203
171
31
14
13
طالع آراء المسافرين:
عوامل التصفية المحددة
تصفية
جارٍ تحديث القائمة..
23 - 28 من 1,432 تعليق
تمت كتابة التعليق في 8 ديسمبر 2019

الوردات البنفسجية بصف الفراش كلش كيوت وحبيت المخدات والمسبح والاطلالة وللعلم انه اصلا ما رحت بس جاي اقيم بناءا ع الصور لان الاخ الي سافر يستخدم ايميل الشركة كالعادة وانه اكعد اقيم بالفنادق وهو ما يدري اصلا بس واضح انو هو استمتع الاسهوووول

تاريخ الإقامة: نوفمبر 2019
  • نوع الرحلة: سافرت بمفردي
    • القيمة
    • الموقع
    • جودة أماكن النوم
    • الغرف
    • النظافة
    • الخدمة
التعليقات التي تم تجميعها بالتعاون مع Rotana Hotels
أشكر busairiaco
يعبر هذا التعليق عن رأي شخصي لأحد أعضاء TripAdvisor ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
استجاب albandarrotana, General Manager في ‪Al Bandar Rotana - Creek‬, لهذا التعليقتم الرد بتاريخ 4 يناير 2020
ترجمة Google

Dear Valued Guest,

Thank you for having taken the time to complete our guest survey following your recent stay at Al Bandar Rotana & Al Bandar Arjaan by Rotana.

I trust that you are safely back home.

Thank you indeed for staying with us during your visit in Dubai with your heart-warming comments and for recommending us on TripAdvisor with perfect rating.

We are delighted that you had a truly enjoyable stay with us and appreciate the modern facilities, excellent guest services and the luxurious ambiance of the hotel with the magnificent view of Dubai creek.

It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always very rewarding for our team to learn that we have met your satisfactions.

We look forward to welcoming you again trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times.


Best regards,


Ayman Ashor
General Manager
Al Bandar Rotana & Al Bandar Arjaan by Rotana


الإبلاغ عن عدم ملاءمة الرد
يعبر هذا الرد عن رأي شخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
تمت كتابة التعليق في 4 ديسمبر 2019

عند تسجيل الدخول كان من سوء حظي مع موظف الاستقبال اسمه ..........مصري الجنسيه اول ما قلت له احتاج اعمل تسجيل دخول قال نرفع لك الغرفه افضل وطلع معي احد الموظفين
وعندما رفضت اعطاني غرفه مختلفه تماما عن حجزي
بعدها طلب مني تامين عطيته بالدولار قال لازم درهم او بشيل كل المني بار من الغرفه باسلوب قذر غير مهني فقط لاني لم اتماشى مع رغباته في رفع مستوى الغرفه
وعند الخروج سالتني الموظفه عن الاقامه فقلت لها لاباس سالتني ليه اخبرتها فقالت ليه ما تكلمت مع المشرف قلت انا اجي وقت النوم فقط وسوف اارفع تقريري عبر المواقع لاخذ الحيطه من مثل هولاء الموظفين وهذا تقييمي عن الفندق ولدي صورة الغرفه
اشكر مدير الفندق الاستاذ سامي عندما علم بما حدث ابلغني انه يجب الرفع بحينه للمشرف وحاول قدر استطاعته خدمتى حتى انه وفر لي سيارة على حساب الفندق لانتقالي لفندق اخر
ولكن صوت الحق لابد ان يسمع واخبرته انني سوف اكتب عن هذا الموضوع مع الصور

تاريخ الإقامة: نوفمبر 2019
  • نوع الرحلة: سافرت كأزواج
    • القيمة
    • الموقع
    • جودة أماكن النوم
    • الغرف
    • النظافة
    • الخدمة
التعليقات التي تم تجميعها بالتعاون مع Rotana Hotels
1  أشكر FahadS337
يعبر هذا التعليق عن رأي شخصي لأحد أعضاء TripAdvisor ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
استجاب albandarrotana, General Manager في ‪Al Bandar Rotana - Creek‬, لهذا التعليقتم الرد بتاريخ 1 يناير 2020
ترجمة Google

Dear Mr. Fahad,

Thank you for having taken the time to complete our guest survey following your recent stay at Al Bandar Rotana & Al Bandar Arjaan by Rotana.

I trust that you had a pleasant trip back to Saudi Arabia.

Thank you indeed for staying with us during your visit in Dubai. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests.

Please be assured that your feedback is very important to us. I am very much concerned to hear your comments regarding the services and your overall experience. Please accept my sincerest apologies for the inconvenience and if in any way my team has offended you. We truly hope for your understanding. We hope that this will not deter you from visiting us again. I have shared your comments with my team for utmost care and necessary action. Thank you for bringing this matter to my attention.

We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities.

We look forward to welcoming you again in the near future trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times.


Sincerely,


Ayman Ashor
General Manager
Al Bandar Rotana & Al Bandar Arjaan by Rotana

الإبلاغ عن عدم ملاءمة الرد
يعبر هذا الرد عن رأي شخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
تمت كتابة التعليق في 28 نوفمبر 2019

كان مستوى الخدمة والاقامة عالي جدا و فريق العمل متعاون ويملك خبرة كبيرة اتمنى ان يستمر الفندق بتقديم هذا المستوى في جميع الاوقات مستقبلا وخاصة ان الفندق راقي جدا ويملق موقع واطلالة مميزة تمنياتي لكم بدوام النجاح

تاريخ الإقامة: نوفمبر 2019
  • نوع الرحلة: سافرت في رحلة عمل
    • القيمة
    • الموقع
    • جودة أماكن النوم
    • الغرف
    • النظافة
    • الخدمة
التعليقات التي تم تجميعها بالتعاون مع Rotana Hotels
أشكر OmarDaseh
يعبر هذا التعليق عن رأي شخصي لأحد أعضاء TripAdvisor ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
استجاب Ayman Ashor, General Manager في ‪Al Bandar Rotana - Creek‬, لهذا التعليقتم الرد بتاريخ 13 يوليو 2020
ترجمة Google

Dear Valued Guest,

Thank you for having taken the time to complete our guest survey following your recent stay at Al Bandar Rotana & Al Bandar Arjaan by Rotana.

We trust that you had a pleasant and safe trip back home.

Thank you indeed for staying with us during your visit in Dubai and for recommending us on TripAdvisor with perfect rating.

We are delighted that you had a truly wonderful and enjoyable stay with us. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always very rewarding for our team to learn that we have met your satisfactions. We are grateful for your remarkable comments.

We look forward to welcoming you again trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times.


Best regards,


Ayman Ashor
General Manager
Al Bandar Rotana & Al Bandar Arjaan by Rotana

الإبلاغ عن عدم ملاءمة الرد
يعبر هذا الرد عن رأي شخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
تمت كتابة التعليق في 24 نوفمبر 2019

شكر خالص للفندق واداره للفندق وشكر خالص جدال الأستاذة مياده علي استقبالها لينا بجد مياده انسانه الوقوع جدال ومحترمة جدا لا شكر خالص لينا ولااداره للفندق وان شاء الله كل الزيارات هادي للفندق تاني لأنه ممتاز

تاريخ الإقامة: نوفمبر 2019
نوع الرحلة: سافرت مع الأصدقاء
أشكر Asm3il
يعبر هذا التعليق عن رأي شخصي لأحد أعضاء TripAdvisor ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
استجاب Ayman Ashor, General Manager في ‪Al Bandar Rotana - Creek‬, لهذا التعليقتم الرد بتاريخ 13 يوليو 2020
ترجمة Google

Dear Valued Guest,

Thank you for having taken the time to complete our guest survey following your recent stay at Al Bandar Rotana & Al Bandar Arjaan by Rotana.

We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always very rewarding for our team to learn that we have met your satisfactions.

We will for sure let our colleague Mayada to know that you are pleased with her services, for sure she will be delighted to note about your comments.

We hope you have the opportunity of staying with us again in the near future trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times.

Regards,

Ayman Ashor
General Manager
Al Bandar Rotana & Al Bandar Arjaan by Rotana

الإبلاغ عن عدم ملاءمة الرد
يعبر هذا الرد عن رأي شخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
تمت كتابة التعليق في 19 نوفمبر 2019

فندق رائع .. و يوجد خدمة صف السيارات ، و واي فاي متوفر في حميع أنحاء الفندق ، و الفطور كان ممتاز و متنوع ... موقع الفندق يبعد عن دبي مول بالسيارة تقريبا ١٥ دقيقة .. و لي عودة لهذا الفندق الجميل . ❤️

تاريخ الإقامة: نوفمبر 2019
  • نوع الرحلة: سافرت كأزواج
    • القيمة
    • الموقع
    • جودة أماكن النوم
    • الغرف
    • النظافة
    • الخدمة
التعليقات التي تم تجميعها بالتعاون مع Rotana Hotels
أشكر ahmadalnoaim
يعبر هذا التعليق عن رأي شخصي لأحد أعضاء TripAdvisor ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
استجاب albandarrotana, General Manager في ‪Al Bandar Rotana - Creek‬, لهذا التعليقتم الرد بتاريخ 23 نوفمبر 2019
ترجمة Google

Dear Valued Guest,

Thank you for having taken the time to complete our guest survey following your recent stay at Al Bandar Rotana & Al Bandar Arjaan by Rotana.

I trust that you had a pleasant trip back home.

Thank you indeed for staying with us during your visit in Dubai with your comments 'wonderful stay' and for recommending us on TripAdvisor with perfect rating.

We are delighted that you had a truly comfortable and enjoyable stay with us and appreciate the modern facilities, cleanliness, guest services and the luxurious ambiance of the hotel with the magnificent view of Dubai creek.

It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always very rewarding for our team to learn that we have met your satisfactions. I will personally convey your appreciation to our team for exceptional hospitality services in particular to Housekeeping & Guest Services team. We are grateful for your remarkable comments.

We look forward to welcoming you again in the near future trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times.


Best regards,


Ayman Ashor
General Manager
Al Bandar Rotana & Al Bandar Arjaan by Rotana

الإبلاغ عن عدم ملاءمة الرد
يعبر هذا الرد عن رأي شخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
عرض المزيد من التعليقات