لقد لاحظنا أنك تستخدم مستعرضًا غير معتمد. لذا، قد لا يتم عرض موقع ويب Tripadvisor بشكل صحيح.نحن ندعم المستعرضات التالية:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
الفنادق القريبة
التعليقات (383)
تصفية التعليقات
383 نتائج
تقييم المسافر
338
22
11
6
6
تصنيف المسافر
الموسم
اللغةكل اللغات
المزيد من اللغات
تقييم المسافر
338
22
11
6
6
طالع آراء المسافرين:
عوامل التصفية المحددة
تصفية
جارٍ تحديث القائمة..
100 - 105 من 383 تعليق
تمت كتابة التعليق في 10 ديسمبر 2019

اشكر الاداره اولا على مستوى خدمتهم من الاهتمام بنظافه الغرفه ممتاز جدا الإفطار كويس جد مشكله ان البارك مش فيري تلكفته عاليه بالنسبه للنزيل بصفه عام ممتاز موقعه اما المتحف الجديد روعه وقريب من الأهرامات

تاريخ الإقامة: ديسمبر 2019
نوع الرحلة: سافرت مع الأصدقاء
أشكر eslamhassan500
يعبر هذا التعليق عن رأي شخصي لأحد أعضاء TripAdvisor ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
استجاب Inas S, Quality Control Manager في ‪Steigenberger Pyramids Cairo‬, لهذا التعليقتم الرد بتاريخ 11 ديسمبر 2019
ترجمة Google

Dear eslam
We would like to thank you for your recent visit to our Hotel . It was truly a pleasure to serve you.

We are delighted to read that the accommodations and services were up to your expectations, as complete satisfaction is our goal, hence our non-stop attempts to develop and improve the quality of service remains our main objective to deliver the best service our guests deserve.

Thank you for your comments, we highly appreciate your concern, I have made note of that the issues you have raised and please be assured that there were been thoroughly discussed with the concerned departments in order to be able to correct and improve the provided services to meet expectations to our valuable guest such as yourself.

We look forward to welcoming you again at our hotel and we hope then that we could have the Pleasure of making your stay even more enjoyable

Sincerely

Inas Sulatn

Quality Control Manager

الإبلاغ عن عدم ملاءمة الرد
يعبر هذا الرد عن رأي شخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
تمت كتابة التعليق في 10 ديسمبر 2019

تجربتى فى الفندق كانت رائعه جدا وموقعه ممتاز جدا بالنسبه للاهرامات والمنظر جميل جدا واحب اشكر العاملين فى الفندق على كميه الذوق والاحترام وعلى الاستقبال الممتاز بدايه من الرسيبشن والغرف ممتازة جدا والاكل ممتاز جدا فى مطعم اللوتس واشكر الاصطاف بالكامل والمتر ابراهيم على حسن الاستقبال وريهام على الاستقبال بالابتسامه الرائعه بالنجاح والتقدم دائما

نصيحة حول الغرف: الغرفه الموجوده فى الجانب الجنوبى تكون اهدا
تاريخ الإقامة: أكتوبر 2019
    • القيمة
    • جودة أماكن النوم
    • الخدمة
1  أشكر MEMO Z
يعبر هذا التعليق عن رأي شخصي لأحد أعضاء TripAdvisor ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
استجاب Inas S, Quality Control Manager في ‪Steigenberger Pyramids Cairo‬, لهذا التعليقتم الرد بتاريخ 11 ديسمبر 2019
ترجمة Google

Dear Mera
We would like to thank you for your recent visit to our Hotel . It was truly a pleasure to serve you.

We are delighted to read that the accommodations and services were up to your expectations, as complete satisfaction is our goal, hence our non-stop attempts to develop and improve the quality of service remains our main objective to deliver the best service our guests deserve.

Thank you for your comments, we highly appreciate your concern, I have made note of that the issues you have raised and please be assured that there were been thoroughly discussed with the concerned departments in order to be able to correct and improve the provided services to meet expectations to our valuable guest such as yourself.

We look forward to welcoming you again at our hotel and we hope then that we could have the Pleasure of making your stay even more enjoyable

Sincerely

Inas Sulatn

Quality Control Manager

الإبلاغ عن عدم ملاءمة الرد
يعبر هذا الرد عن رأي شخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
تمت كتابة التعليق في 10 ديسمبر 2019 عبر الأجهزة المحمولة

الفندق ممتاز جداً جداً والاقامة ممتعة وبشكر العاملين فيه على الالتزام في كل شئ والخدمة فوق الممتاز والمطعم الرئيسي مطعم اللوتس ممتاز جداً والعاملين فيه قمة في الذوق والالتزام والاحترام وبشكر الانسة ريهام على حسن استقبالها وخدمتها بالتوفيق للجميع

تاريخ الإقامة: يوليو 2019
نوع الرحلة: سافرت بمفردي
أشكر 622badrr
يعبر هذا التعليق عن رأي شخصي لأحد أعضاء TripAdvisor ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
استجاب Inas S, Quality Control Manager في ‪Steigenberger Pyramids Cairo‬, لهذا التعليقتم الرد بتاريخ 11 ديسمبر 2019
ترجمة Google

Dear Badr

We would like to thank you for your recent visit to our Hotel . It was truly a pleasure to serve you.

We are delighted to read that the accommodations and services were up to your expectations, as complete satisfaction is our goal, hence our non-stop attempts to develop and improve the quality of service remains our main objective to deliver the best service our guests deserve.

Thank you for your comments, we highly appreciate your concern, I have made note of that the issues you have raised and please be assured that there were been thoroughly discussed with the concerned departments in order to be able to correct and improve the provided services to meet expectations to our valuable guest such as yourself.

We look forward to welcoming you again at our hotel and we hope then that we could have the Pleasure of making your stay even more enjoyable

Sincerely

Inas Sulatn

Quality Control Manager

الإبلاغ عن عدم ملاءمة الرد
يعبر هذا الرد عن رأي شخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
تمت كتابة التعليق في 7 ديسمبر 2019 عبر الأجهزة المحمولة

تجريبتي في الفندق كانت ممتازه جدا بشكر العاملين في المطعم الايطالي علي الخدمه الممتازه والاكل ممتاز جدا والشيشه وخدمه البوفيه ممتازه بشكر العاملين علي البوفيه نظافه الغرفه ممتازه اداره محترمه جدا علي اهتمامه

تاريخ الإقامة: نوفمبر 2019
نوع الرحلة: سافرت مع الأصدقاء
أشكر hameda666
يعبر هذا التعليق عن رأي شخصي لأحد أعضاء TripAdvisor ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
استجاب Inas S, Quality Control Manager في ‪Steigenberger Pyramids Cairo‬, لهذا التعليقتم الرد بتاريخ 8 ديسمبر 2019
ترجمة Google

Dear Hamed

We would like to thank you for your recent visit to our Hotel . It was truly a pleasure to serve you.

We are delighted to read that the accommodations and service were up to your expectations, as complete satisfaction is our goal, hence our non-stop attempts to develop and improve the quality of service remains our main objective to deliver the best service our guests deserve.

Thank you for your comments, we highly appreciate your concern, I have made note of that the issues you have raised and please be assured that there were been thoroughly discussed with the concerned departments in order to be able to correct and improve the provided services to meet expectations to our valuable guest such as yourself.
We look forward to welcoming you again at our hotel and we hope then that we could have the Pleasure of making your stay even more enjoyable

Sincerely
Inas Sulatn
Quality Control Manager

الإبلاغ عن عدم ملاءمة الرد
يعبر هذا الرد عن رأي شخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
تمت كتابة التعليق في 25 نوفمبر 2019 عبر الأجهزة المحمولة

تجربتي التانيه في الفندق بجد تجربه ممتازه من حيت المعامله ونظافه الغرفه ممتلزه فيه تتطور عن المىه السابقه فيه اهتمام من الاداره علي الاهتمام بالنزيل المطعم الشرقي ليلا ممتاز مع الاكلات المصريه المختلفه اشيد بالمطعم الشرقي عبي خسن المعامله والاستقبال والخدمه

تاريخ الإقامة: نوفمبر 2019
نوع الرحلة: سافرت مع الأصدقاء
أشكر mostafa4436
يعبر هذا التعليق عن رأي شخصي لأحد أعضاء TripAdvisor ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
استجاب Inas S, Quality Control Manager في ‪Steigenberger Pyramids Cairo‬, لهذا التعليقتم الرد بتاريخ 26 نوفمبر 2019
ترجمة Google

Dear Mostafa
We would like to thank you for your recent visit to Steigenberger Pyramids Hotel . It was truly a pleasure to serve you.

We are delighted to read that the accommodation and services were up to your expectations, as complete satisfaction is our goal, hence our non-stop attempts to develop and improve the quality of service remains our main objective to deliver the best service our guests deserve.

Thank you for your comments, we highly appreciate your concern, I have made note of that the issues you have raised and please be assured that there were been thoroughly discussed with the concerned departments in order to be able to correct and improve the provided services to meet expectations to our valuable guest such as yourself.

We look forward to welcoming you again at our hotel and we hope then that we could have the Pleasure of making your stay even more enjoyable

Sincerely

Inas Sulatn

Quality Control Manager

الإبلاغ عن عدم ملاءمة الرد
يعبر هذا الرد عن رأي شخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة TripAdvisor LLC.
عرض المزيد من التعليقات