HILTON ISTANBUL BOMONTI HOTEL --- CAUTION !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I AM A REGULAR CLIENT OF THIS HOTEL FOR 4 YEARS. WHEN I STAYED 90 DAYS (3 MONTHS) AT THE PANDEMIC COVID-19 PERIOD. THEN I PREFERRED ABD STAYED AT ONLY THE HOTEL WHEN I GO TO ISTANBUL. I WAS A DIAMOND MEMBER WHICH HIGHEST LEVEL.
BUT I MADE A NEW BUSINESS TRIP TO ISTANBUL FROM IZMIR ( I AM A TURKISH AND LOCATED IN IZMIR CITY) AT DATE OF 8-11 DAYS. I PAID ALL AMOUNT BY CASH PAYMENT TO AN EXCLUSIVE HIGH FLOOR ROOM AT 8 JUNE 2024.
CHECK OUT DATE: 11 JUNE 2024 ,
I LEFT FROM HOTEL AT ONE (1) DAY AGO BECAUSE OFA SUDDENLY BUSINESS PLAN CHANGING IN OTHER CITY. I SHOULD GO TO ANOTHER CITY AT 10 JUNE 2024
I INFORMED TO HILTON ISTANBUL BOMONTI CENTER RECEPTION DEPARTMENT AT ONE DAY AGO ( IN EVENING).
I REQUESTED HILTON ISTANBUL BOMONTI HOTEL TO REFUND FOR ONE DAY EARLY CHECK-OUT. BUT UNFORTUNATELY HILTON HOTEL DID NOT REFUND. I PUSHED TO THEM REFUND BECAUSE IT IS NOT AN ACCEPTABLE SITUATION. SUCH BRAND HOTEL CAN'T SEIZE.
UNFORTUNATELY THEY DID NOT REFUND. I LEFT FROM HOTEL IN ONE DAY AT 10 JUNE 2024 (12.30 NOON). THEY CAN'T SHOW TO REFUND ANY PROOF. THESE ALL INFORMATION ARE 100% TRUE AND I HEREBY CONFIRM.
HILTON HAD ALSO REDUCED DIAMOND MEMBERSHIP TO SILVER MEMBERSHIP, THIS IS NOT ACCEPTABLE. THIS IS AN EGOIST MANAGEMENT SYSTEM. THEY DO NOT GIVE ANY VALUE TO THE CLIENT. I DO NOT BELIEVE THEM BRIGHT ADVERTISEMENT WORDS. I WILL NOT STAY IN THIS HOTEL ALONG MY LIFE. BECAUSE I MET SUCH PROBLEMS AT THIS HOTEL. I WILL SHARE THIS EXPERIENCE ABOUT THIS HOTEL TO THE ALL WORLD ( ALL LANGUAGES) WHO WANTS TO VISIT. BECAUSE THEY THINK HE IS ONLY ONE PERSON, NOTHING,
I hereby guarantee and confirm that all above information are 100% real and true.
فندق هيلتون اسطنبول بومونتي --- تنبيه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
أنا عميل منتظم لهذا الفندق لمدة 4 سنوات. عندما مكثت 90 يومًا (3 أشهر) في فترة انتشار فيروس كورونا (COVID-19). ثم فضلت أن أبقى في الفندق فقط عندما أذهب إلى إسطنبول. لقد كنت عضوًا ماسيًا على أعلى مستوى.
لكنني قمت برحلة عمل جديدة إلى إسطنبول من إزمير (أنا تركي وأقيم في مدينة إزمير) في موعد مدته 8-11 يومًا. لقد دفعت كل المبلغ نقدًا إلى غرفة حصرية في الطابق العلوي في 8 يونيو 2024.
تاريخ المغادرة: 11 يونيو 2024
لقد غادرت الفندق قبل يوم واحد (1) بسبب تغيير خطة العمل فجأة في مدينة أخرى. يجب أن أذهب إلى مدينة أخرى في 10 يونيو 2024
لقد أبلغت قسم الاستقبال في مركز هيلتون إسطنبول بومونتي في يوم واحد (في المساء).
لقد طلبت من فندق هيلتون إسطنبول بومونتي استرداد أموالي مقابل تسجيل المغادرة المبكر ليوم واحد. ولكن لسوء الحظ لم يقم فندق هيلتون برد الأموال. لقد دفعت إليهم استرداد الأموال لأنه ليس وضعًا مقبولًا. لا يمكن الاستيلاء على مثل هذا الفندق ذو العلامة التجارية.
لسوء الحظ لم يقوموا برد الأموال. غادرت الفندق في يوم واحد في 10 يونيو 2024 (12.30 ظهرًا). لا يمكنهم إظهار استرداد أي دليل. جميع هذه المعلومات صحيحة بنسبة 100% وأنا أؤكدها بموجب هذا.
قامت هيلتون أيضًا بتخفيض العضوية الماسية إلى العضوية الفضية، وهذا غير مقبول. هذا هو نظام إدارة أناني. إنهم لا يعطون أي قيمة للعميل. أنا لا أصدقهم كلمات إعلانية مشرقة. لن أبقى في هذا الفندق طوال حياتي. لأنني واجهت مثل هذه المشاكل في هذا الفندق. سأشارك هذه التجربة حول هذا الفندق مع كل العالم (جميع اللغات) الذي يرغب في زيارته. لأنهم يعتقدون أنه مجرد شخص واحد، لا شيء،
أضمن وأؤكد بموجب هذا أن جميع المعلومات المذكورة أعلاه حقيقية وصحيحة بنسبة % 100