لقد لاحظنا أنك تستخدم مستعرضًا غير معتمد. لذا، قد لا يتم عرض موقع ويب TripAdvisor بشكل صحيح.نحن ندعم المستعرضات التالية:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

ميكروتل إن باي ويندام فرانكلين
Microtel Inn & Suites by Wyndham Franklin

تفضل بزيارة الموقع الإلكتروني للفندق
نبذة
الموقع
النظافة
الخدمة
القيمة
خدمات المنشأة
موقف مجاني للسيارات
تسهيلات لدخول الكراسي المتحركة
إنترنت فائق السرعة مجاني (WiFi)
مسموح اصطحاب الحيوانات الأليفة (الكلاب / الحيوانات الأليفة)
شامل الإفطار
فندق لغير المدخنين
فريق عمل متعدد اللغات
ميزات الغرفة
أجنحة
غرف لغير المدخنين
تكييف هواء
ميكرويف
غرف عائلية
معلومات مهمة
نمط الفندق
آمن
هادئ
فئة الفندق
روابط الفندق
تفضل بزيارة الموقع الإلكتروني للفندق
عرض خاص:عروض الباقات
عروض الفندق
المكان
عرض كامل
57يمكن التنقل منه سيرًا إلى حد ما
درجة التصنيف: 57 من 100
24مطعمفي نطاق 0.5 كيلومتر
3معالم جذبفي نطاق 0.5 كيلومتر
التعليقات والمزيد
887تعليق
32صورة فوتوغرافية
4س+ج
0نصائح حول الغرف
تقييم المسافر
  • 276
  • 294
  • 170
  • 80
  • 67
الموسم
تصنيف المسافر
اللغة
  • تصفية
  • العربية
اعرض التعليقات المذكور فيها
تمت ترجمة هذه التعليقات آليًا من اللغة الإنجليزية. هل تريد عرض الترجمات الآلية؟
كانت الغرفة صغيرة للغاية، والإضاءة التي كانت قاسية. أن أكبر مشكلة هو أنه لا يوجد مرآة الحمام. حمام أخرى حلاقة النشاط.
طالع المزيد
التعليقات التي تم تجميعها بالتعاون مع Microtel Inn & Suites by Wyndham
رد من microtelfranklinnc، Front Office Manager في ميكروتل إن باي ويندام فرانكلين
تم الرد بتاريخ 7 أغسطس 2017
Dear martinwH3265JR, I apologize for any inconvenience the missing mirror may have caused. Our hotel is currently under renovations doing complete bathroom remodels. In our new bathrooms we have replaced the flooring, vanity, and toilet. We received our new mirrors in the wrong size and had to reorder the correct size, delaying installation. All of our rooms currently have their mirrors and again I sincerely apologize for this instance. Besides having issues with the missing mirror did you enjoy the rest of your room and stay with us? I love to hear some more about your experience. You can email us at microtelfranklinnc@gmail.com Looking forward to hearing from you! -Mike F.
طالع المزيد
الفندق كانت نظيفة ذو أسعار معقولة، ولكن على الرغم من أني علامة "بدون مقاطعة" على الباب شخص في كل يوم. تم افتتاح بعض الأيام كانت الستائر أو إيقاف تشغيلها أن تكييف الهواء كل الطرق لأسفل. لم يكن هناك سبب لأي شخص في غرفتي دون إذن منك.
كما أن الانترنت لم يعمل إلا إذا كنت في الردهة. ان
طالع المزيد
التعليقات التي تم تجميعها بالتعاون مع Microtel Inn & Suites by Wyndham
رد من microtelfranklinnc، Front Office Manager في ميكروتل إن باي ويندام فرانكلين
تم الرد بتاريخ 1 أغسطس 2017
981abro, Thank you for leaving feedback on your recent stay with us here at the Microtel in Franklin, NC. We are happy you found your room clean and at a reasonable price. At our hotel when a guest has a 'Do Not Disturb' on their door no one is allowed in the guests room except for management. Your room and every other room in the hotel was entered by management to replace curtains and window seats as a part of our renovations. The town of Franklin in a whole has been experiencing issues with the internet. Frontier is the only company that provides internet services in our area. We had them out to our facility recently and are quickly working on a solution. I apologize for any inconvenience you encountered during your stay, and would like the chance to make it up to you by having you come back to stay with us your next trip to the Western Carolina's. -Mike F.
طالع المزيد
الغرفة لم يتم بعد 1 ستريت سرير إضافي أو حوض استحمام. لا يوجد خدمة خادمة الإطلاق، لا أعرف لماذا كنا على. عندما ذكرت هذا إلى مكتب الاستقبال لم الحصول على بعض العملات المناشف. ولكن الغرفة لم تكن.
طالع المزيد
التعليقات التي تم تجميعها بالتعاون مع Microtel Inn & Suites by Wyndham
تم الرد بتاريخ 27 يوليو 2017
X2518PPcraigh, Thank you for taking time to leave us a review of your stay here at the Microtel in Franklin NC. I certainly apologize for any inconvenience you may have experienced due to the lack of housekeeping for your room. We are currently updating more staff to better serve our guests. I'm happy the front desk supplied more towels, but disappointed they didn't offer to change your bedding. We believe that with our very recent additions to staff, this issue will not occur again. I invite you back to stay with us your next trip to Franklin in hopes we can redeem ourselves by providing you top service. -Mike F.
طالع المزيد
فريق العمل فى هذا الفندق ودود للغاية، ومحترف.
أي المعلومات المطلوبة بطريقة فعالة. أحد الأماكن المفضلة حتى الان.
طالع المزيد
التعليقات التي تم تجميعها بالتعاون مع Microtel Inn & Suites by Wyndham
تم الرد بتاريخ 27 يوليو 2017
Dear Dennis M, We strive to provide our guests with the best customer service and are so pleased you enjoyed our staff and your stay at the Microtel in Franklin, NC. Our front desk staff takes pleasure in assisting our guests with restaurants, things to do in the area, and even travel arrangements. If our guests need anything, we are always there willing to help in any way we can. Thanks again for sharing your thoughts and feelings about your stay. We hope to see you again very soon! -Mike F.
طالع المزيد
كانت الملاءات وألحفة كانت بنية قديمة الشوارع. الوسائد كانت أيضا، غير المطابقة. كل هذه تحتاج إلى استبدال. السجاد يحتاج إلى تنظيف بالإضافة إلى الدرج إلى الطابق الثانى. خذ الصابون مع لأن إنهم يتركون لك قطعة حجم 1 1 / 2 × 2 بوصات Square. لا تنسى أن تأخذ الشامبو أيضا. كان السرير مريحا
طالع المزيد
التعليقات التي تم تجميعها بالتعاون مع Microtel Inn & Suites by Wyndham
تم الرد بتاريخ 31 يوليو 2017
Dear mammason01, Thank you for returning to stay with us at the Microtel here in Franklin, NC, we appreciate your feedback. We are very happy that you found your bed comfortable with lots of lighting, and that our staff provided exceptional customer service during your stay. I want to apologize for any older sheets and pillows used in your room. We are currently going through renovations making updates to all of our rooms. We have replaced all bedding, pillows, and towels for each room. As well as installed brand new carpet and complete bathroom remodels. I wanted to inform you of our upcoming updates to our breakfast. Within the coming months we will be adding a protein to breakfast, as well as a topping bar for our yogurt. I'm happy to read that you would stay with us again, and invite you back to experience all of the updates you didn't have for your last stay. We hope to see you soon! -Mike F.
طالع المزيد
السابق
فئات الألبومات
كل الصورالمسافرالغرفة والجناحتناول الطعاممركز رجال الأعمال وقاعات الفعاليات
صورة مقدمة من الإدارةميكروتل إن باي ويندام فرانكلين
Guest room bath
صورة مقدمة من الإدارةميكروتل إن باي ويندام فرانكلين
Guest room
صورة مقدمة من الإدارةميكروتل إن باي ويندام فرانكلين
Suite
صورة مقدمة من الإدارةميكروتل إن باي ويندام فرانكلين
Suite
صورة مقدمة من الإدارةميكروتل إن باي ويندام فرانكلين
Guest room
السابق
What is your pet policy?
We do allow pets at our hotel. We have certain rooms that will accommodate them, so please be sure to mention this when reserving the room. Those rooms do have 2 queen beds in them and we do charge a $25.00 pet fee per pet, per night.
0 أصوات
عرض كل الإجابات
Why did you guys pull a eclipse price gouge and cancell Rick Wilkensen's reservation and lie saying the place was going to be under construction?
Because they are liars and thieves.
0 أصوات
عرض كل الإجابات
Do you have an indoor pool?
We do not have a pool at our hotel, but there is a public pool less than a mile behind our hotel that we refer guests to.
0 أصوات
عرض كل الإجابات
Indoor pool?
No indoor pool.
0 أصوات
عرض كل الإجابات
السابقالتالي
11
نطاق الأسعار
‪US$ ‎63‬ - ‪US$ ‎112‬ (بناءً على متوسط أسعار الغرفة القياسية)
معروف أيضًا باسم
microtel franklinfranklin microtel
الموقع
الولايات المتحدة‪North Carolina‬‪North Carolina Mountains‬‪Franklin‬
عدد الغرف
61
هل هذا إدراجك على TripAdvisor؟
هل تمتلك أو تدير هذه المنشأة؟ اطلب إدراجك مجانًا للرد على التعليقات وتحديث ملفك التعريفي والمزيد. اطلب إدراجك