لقد لاحظنا أنك تستخدم مستعرضًا غير معتمد. لذا، قد لا يتم عرض موقع ويب TripAdvisor بشكل صحيح.نحن ندعم المستعرضات التالية:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

ريزيدانس إن باي ماريوت أورلاندو داونتاون
Residence Inn by Marriott Orlando Downtown

المسافر (68)
360
صور بانورامية (10)
تناول الطعام (33)
شهادة التميز
نبذة
الموقع
النظافة
الخدمة
القيمة
شهادة التميز
رواد البيئة شريك بيئي
خدمات المنشأة
حمام سباحة
شامل الإفطار
مركز لياقة بدنية مع صالة ألعاب رياضية / غرفة تمارين رياضية
اتصال إنترنت مدفوع
تسهيلات لدخول الكراسي المتحركة
تنظيف جاف
حمام سباحة بمياه ساخنة
حمام سباحة داخلي
خدمة غسيل الملابس
خدمة غسيل ذاتية
خدمة واي فاي عامة
خدمة واي فاي مدفوعة
غرف اجتماعات
فريق عمل متعدد اللغات
فندق لغير المدخنين
مركز أعمال مع اتصال بالإنترنت
مسموح اصطحاب الحيوانات الأليفة (الكلاب / الحيوانات الأليفة)
وجبة الإفطار متوفرة
عرض المزيد
ميزات الغرفة
أجنحة
تكييف هواء
ثلاجة في الغرفة
غرف عائلية
غرف لغير المدخنين
غرف مجهزة لذوي الاحتياجات الخاصة
مطبخ مصغر
ميكرويف
معلومات مهمة
نمط الفندق
متوسط المستوى
موقع مركزي
فئة الفندق
روابط الفندق
تفضل بزيارة الموقع الإلكتروني للفندق
عرض خاص:عروض الباقات
عروض الفندق
باقات يقدمها الفندق
المكان
عرض كامل
76يمكن التنقل منه سيرًا إلى حد ما
درجة التصنيف: 76 من 100
21مطعمفي نطاق 0.5 كيلومتر
3معالم جذبفي نطاق 0.5 كيلومتر
اتصل بنا
‪680 North Orange Avenue‬, أورلاندو, FL 32801
الاسم/العنوان باللغة المحلية
الوصول إلى هناك
مطار أورلاندو الدولي17 كم
مطار سنترال فلوريدا الإقليمي30 كم
‪Lynx Central Station‬6 دقيقة
‪Church St Station‬18 دقيقة
طالع جميع الفنادق القريبة
140تعليق
307صور فوتوغرافية
6س+ج
0نصائح حول الغرف
تقييم المسافر
  • 88
  • 34
  • 13
  • 4
  • 2
الموسم
تصنيف المسافر
اللغة
  • المزيد من اللغات
  • تصفية
  • العربية
تمت ترجمة هذه التعليقات آليًا من اللغة الإنجليزية. هل تريد عرض الترجمات الآلية؟
+3
وهذا بلا شك أسوأ فندق نزل نزلت في أي وقت مضى. عضو بلاتينوم ماريوت هنا. لنبدأ بإيجابية - الغرفة واسعة وبعض الموظفين رائع. وأنا أقدر لهم توفير الطعام للضيوف في المساء وكذلك وجبة الإفطار. الآن السلبية:  1. لقد حجزت جناحًا لكن تم إعطاؤه أستوديوًا. عندما ذهبت إلى المنضدة الأمامية
طالع المزيد
رد من David G، General Manager في ريزيدانس إن باي ماريوت أورلاندو داونتاون
تم الرد منذ 2 أسابيع
I am disappointed to hear we did not deliver on our mission to make each guests stay memorable while providing the comforts of home. The issues you describe in the guest room you occupied are not acceptable, and I understand how upsetting this would be. Please accept my sincere apologies for the inconvenience and negative image of Marriott this caused. This is not the standard of cleanliness or maintenance I expect from the staff, nor is it reflective of the work they typically do day in and day out to ensure our guests are cared for. I have placed the room you occupied Out Of Order until the deficiencies can be corrected. Based on the conditions you describe a staff member should have taken this step to ensure this room was not assigned to a guest. We will research where in the chain of service we had failures and ensure those staff members involved have proper tools, resources, and training to allow them to deliver a quality product to our guests. I would like to ensure you are compensated for the conditions you experienced. While I was able to locate the room, based on the conditions you describe I would like to confirm your name. Please contact me directly at david.goodermote@marriott.com so I can verify your contact information, ensuring I provide compensation to the correct guest. Thank you for being our guest, and again, please accept my apologies for us not delivering on our mission or meeting your expectations for cleanliness and upkeep.
طالع المزيد
يوفر المطبخ الأجهزة اللازمة ، مع ثلاجة كبيرة وميكروويف. السرير مريح. تحتوي الأريكة على خيار سرير قابل للطي يستخدمه ابننا. يوجد تلفزيون بشاشة مسطحة في غرفة الجلوس وغرفة النوم (تحتوي غرفة النوم على باب يفصل منطقة الصالة). يوفر الإفطار خيارات الصوت (البيض المخفوق والغرانولا
طالع المزيد
رد من David G، General Manager في ريزيدانس إن باي ماريوت أورلاندو داونتاون
تم الرد منذ 3 أسابيع
Dear Valued Guest, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Residence Inn Orlando Downtown. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests. Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Thank you for staying at the Residence Inn Orlando Downtown and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Orlando. Sincerely, David Goodermote General Manager Residence Inn by Marriott Orlando Downtown david.goodermote@marriott.com 407-482-1500
طالع المزيد
هذا فندق وسط مدينة لطيفة. خدمة العملاء كانت ممتازة ، الفندق نظيف ، السعر هو ما تتوقعه في أحد فنادق وسط المدينة. وكان الإفطار جيدة والموظفين ودية للغاية. كان لدي فقط قضية واحدة. لا توجد مناشف في الغرفة عندما وصلنا. تم حلها. أود أن أوصى بالبقاء هنا. إنه على بعد مسافة سير من
طالع المزيد
رد من David G، General Manager في ريزيدانس إن باي ماريوت أورلاندو داونتاون
تم الرد منذ 4 أسابيع
Dear Valued Guest, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at Residence Inn Orlando Downtown. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests. I'm glad to hear that you thoroughly enjoyed your stay and our location was reasonable during your travel. I have also taken note of your feedback regarding the shortage of towels upon check-in. I do apologize for this issue, as I will address the appropriate staff to ensure our standards are met for our guests. Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Thank you for staying at the Residence Inn Orlando Downtown and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Orlando. Sincerely, David Goodermote General Manager Residence Inn by Marriott Orlando Downtown david.goodermote@marriott.com 407-482-1500
طالع المزيد
أقمت في فندق Residence Inn لمدة 10 أيام أثناء التواجد في المدينة لمهرجان الفيلم. نظيفة للغاية ، غرفة واسعة. سرير مريح. إفطار مجاني. التدبير المنزلي اليومي. واى فاى مجانى. إنه أيضا على بعد 10 دقائق سيرا من قطاع وسط المدينة الرئيسى أو بحيرة إيولا. إذا كان المشي ليس الشيء الخاص
طالع المزيد
رد من David G، General Manager في ريزيدانس إن باي ماريوت أورلاندو داونتاون
تم الرد بتاريخ 1 نوفمبر 2018
Dear Valued Guest, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at Residence Inn Orlando Downtown. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests. Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Thank you for staying at the Residence Inn Orlando Downtown and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Orlando. Sincerely, David Goodermote General Manager Residence Inn by Marriott Orlando Downtown david.goodermote@marriott.com 407-482-1500
طالع المزيد
الفندق جديد إلى حد ما. الغرف لطيفة. السرير رائع. الإفطار هو ما تتوقعه من Residence Inn وهم يعيدون ملء البوفيه دائمًا بسرعة كبيرة. حول الفندق الكثير من البناء. لكن من الصعب سماع المرور لأن لدينا غرفتنا إلى جانب نظام تكييف الهواء. صاخبة جدا طوال الليل. يقع الفندق على بعد حوالي 20
طالع المزيد
رد من General M، General Manager في ريزيدانس إن باي ماريوت أورلاندو داونتاون
تم الرد بتاريخ 2 سبتمبر 2018
Dear Valued Guest, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experiences with us during your recent stay at Residence Inn Orlando Downtown. It is always great to hear our guests feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! The city of Orlando is in the process of improving our roadways, as the hotel is near some of the construction. We can provide guests a room location in a more quiet location of the hotel so that you are not affected by outside and A/C noise disturbance. I also understand your comments regarding the oversight of our housekeeping service. I do apologize that your room was not serviced upon returning back to the hotel. I will also ensure that our front desk staff is more attentive and take the appropriate action on this type of issue. Our intentions is to provide a welcoming and pleasant experience to our guest, as I hope that you can provide us another opportunity to better serve you. Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Thank you for staying at the Residence Inn Orlando Downtown and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Orlando. Sincerely, David Goodermote General Manager Residence Inn by Marriott Orlando Downtown david.goodermote@marriott.com 407-482-1500
طالع المزيد
السابق
فئات الألبومات
كل الصورالمسافرالغرفة والجناحتناول الطعامحمام السباحة والشاطئمركز رجال الأعمال وقاعات الفعاليات
صورة مقدمة من الإدارةريزيدانس إن باي ماريوت أورلاندو داونتاون
Suite
صورة مقدمة من الإدارةريزيدانس إن باي ماريوت أورلاندو داونتاون
Suite
صورة مقدمة من الإدارةريزيدانس إن باي ماريوت أورلاندو داونتاون
Suite
صورة مقدمة من الإدارةريزيدانس إن باي ماريوت أورلاندو داونتاون
Suite
صورة مقدمة من الإدارةريزيدانس إن باي ماريوت أورلاندو داونتاون
Suite
السابقالتالي
12345631
Good morning, what time is breakfast served? Thanks.
I would check with the hotel, but I think it was served 6:00-9:00 AM.
0 أصوات
Will there be a shuttle offered in August for the Camping World Kick Off in August? I think the distance is a little over a mile to the stadium from the hotel?
Ask the hotel about shuttle? You can use their toll free phone line and speak with their super helpful front desk. Alternatively, Taxi/ride share? We had excellent service using Uber. Good luck!
صوت
do you have a social mi adult kids can take to the social
How do I contact or book the fly, snooze, cruise package at this hotel? I can't phone up as I'm in Australia. Is there a direct email? Thanks :)
This hotel does not offer a fly, snooze and cruise package, however you may contact Marriott reservations at in Australia 1 800 251 259.
0 أصوات
عرض كل الإجابات
Can you use other pools in the area as a marriott guest?
Am I to assume you mean possibly being able to use the pool at other Marriott properties? I'm not sure if that's possible. Liability concerns could come into play.
0 أصوات
عرض كل الإجابات
السابقالتالي
12
السابقالتالي
11
نطاق الأسعار
‪US$ ‎199‬ - ‪US$ ‎414‬ (بناءً على متوسط أسعار الغرفة القياسية)
الموقع
الولايات المتحدةفلوريداسنترال فلوريداأورلاندو
عدد الغرف
138
هل هذا إدراجك على TripAdvisor؟
هل تمتلك أو تدير هذه المنشأة؟ اطلب إدراجك مجانًا للرد على التعليقات وتحديث ملفك التعريفي والمزيد. اطلب إدراجك