لقد لاحظنا أنك تستخدم مستعرضًا غير معتمد. لذا، قد لا يتم عرض موقع ويب TripAdvisor بشكل صحيح.نحن ندعم المستعرضات التالية:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

كواليتي إن سنترال
Quality Inn

المسافر (26)
الغرفة والجناح (42)
حمام السباحة والشاطئ (8)
نبذة
الموقع
النظافة
الخدمة
القيمة
خدمات المنشأة
موقف مجاني للسيارات
حمام سباحة
إنترنت فائق السرعة مجاني (WiFi)
شامل الإفطار
مركز لياقة بدنية مع صالة ألعاب رياضية / غرفة تمارين رياضية
تسهيلات لدخول الكراسي المتحركة
تنظيف جاف
جاكوزي
حمام سباحة خارجي
خدمة غسيل ذاتية
غرف اجتماعات
مركز أعمال مع اتصال بالإنترنت
مسموح اصطحاب الحيوانات الأليفة (الكلاب / الحيوانات الأليفة)
وجبة الإفطار متوفرة
عرض المزيد
ميزات الغرفة
أجنحة
تكييف هواء
غرف تدخين متوفرة
غرف عائلية
غرف لغير المدخنين
غرف مجهزة لذوي الاحتياجات الخاصة
ميكرويف
معلومات مهمة
نمط الفندق
متوسط المستوى
مناسب للعائلات
فئة الفندق
التعليقات والمزيد
150تعليق
76صورة فوتوغرافية
2س+ج
0نصائح حول الغرف
تقييم المسافر
  • 46
  • 53
  • 17
  • 15
  • 19
الموسم
تصنيف المسافر
اللغة
  • المزيد من اللغات
  • تصفية
  • العربية
تمت ترجمة هذه التعليقات آليًا من اللغة الإنجليزية. هل تريد عرض الترجمات الآلية؟
بقينا هنا بعد فقدان السلطة بسبب إيرما. كان الملاذ الأخير حيث تم حجز جميع الفنادق الأخرى. على الجانب العلوي ، كانت الغرفة نظيفة وكان الماء الساخن وتكييف الهواء وسرير-الذي كان خطوة من وضعنا الحالي مع عدم وجود الهواء أو الماء الساخن في المنزل. ومع ذلك ، كان الثمن الذي دفعناه أكثر
طالع المزيد
رد من qualitydan، Director of Sales في كواليتي إن سنترال
تم الرد بتاريخ 19 سبتمبر 2017
Dear Cassandra, Due to Hurricane Irma and being open only a few hours after having no power for 5 days, we tried our best to do what we could to accommodate people during this hard time as well as your pet as we were a no pet hotel. The room you were in was a non smoking room and I apologize if you felt your things smelled like smoke as such as you say when you arrived home. The hotel sold out within three hours of opening and sadly you were my only unhappy guest throughout this hurricane mess. I personally offered you a better rate for the room you were in per a request from a close friend that you were in need and held this room for you personally without guarantee. I apologize for the ants. Many trees went down and therefore the mess brought in more insects. My apologies again as we have taken care of the issue with our bug exterminators. We are a small family business and we extended our rooms to friends in need. Sad to hear you were unhappy. It was a stressful time for many. We are all grateful here at "The Quality Inn Clearwater Central" that we survived Hurricane Irma.
طالع المزيد
إنه فندق لطيف كبار السن Motel التي تم تجديده. إنه نظيف مع أسرة مريحة. غرفة كبيرة جميلة مع تكييف هواء. حمام سباحة لطيف حوض استحمام ساخن. كان السعر جيد في هذه المنطقة. سنقيم هنا مرة أخرى.
طالع المزيد
منشأة قديمة جديدة مطورة. نظيف ومصان جيدا. كان الإفطار مخيباً للآمال، ولكن قد تكون نظراً لقلةِ الحجز خارج الموسم الزيارة. فريق العمل ودود للغاية ومهذبة, غرفة ملكية مصانة جيدا.
طالع المزيد
كنا في حاجة إلى تربط بين هذه الغرفة كانت جيدة جداً وكذلك كان الغرفة كما تحتوي على حمام سباحة لطيف أيضا. سأقيم هنا مرة أخرى. لقد الإفطار أيضا. نظيفة للغاية ومصانة جيدا. سيكون الأطفال
طالع المزيد
انا لست متأكداً من حيث الجودة في هذا الفندق في هذا الاسم. كان هناك دخول للإنترنيت عند تسجيل الوصول مع نوع الغرفة بجوار حمام السباحة. المناشف تبدو قديمة ومهترئة حنفيات الدش تحسبًا لاحتمال نفاذ سائل بشكل مستمر. "الساخن" الإفطار فيه الكثير من الأمور المنشودة. كان هذا السجق رقيقة
طالع المزيد
رد من qualitydan، General Manager في كواليتي إن سنترال
تم الرد بتاريخ 22 أغسطس 2016
Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations regarding the hot tub on your recent visit. Please understand the hot tub could not be fixed immediately for you and therefore we compensated you with a an additional late check out at 3 PM for the issues. Check out is 11 AM. Late Check Outs are no later than 2 PM and are a half day charge and after 2 PM they are considered a full day charge. But for you we did a 3 PM Check Out for the inconvenience. Also we extended a significant discount to you before you arrived which we rarely do but do to you being a previous customer and understanding that you paid much less many years ago we extended this discount to you. We understand you wanted a much lower rate and we apologize we could not go any lower than you were already at. We would not have extended these kind of rates or check outs had we known you were to hurt our reviews on multiple websites making our staff hesitant to extend these kind of perks to others such as yourself. You also stated, "Unless appropriately compensated for the issues, we will not return, nor recommend this hotel to anyone else," this would be considered somewhat of a threat and it seems you already have visited multiple websites to do so in hurting our hotel. What I don't understand though, is if it was so horribly bad, why stay 2 NIGHTS rather than check in and leave the following day if it was so disappointing. Any reasonable and understanding guest would have checked out immediately the following day and not stayed an additional night or even ask for a late check out two days later for 3 PM. I understand you were to stay three nights and decided to cut it to two with the late check out. Check in is 3 PM at most hotels and hopefully you were able to find a place to stay that 3rd night as it makes sense if you did of why you asked for the 3 PM check out before you left possibly to another hotel. The Clearwater area in the month of August is not very busy and therefore finding another resort the second day would have been very easy. We would have even extended our services by helping you find something more suited for you with a hot tub that was in working order. The first night you checked in it was after the hot tub was closed and the hot tub did not open till 8 AM. Check out would have been 11 AM. We apologize the hot tub did not work as it was a "critical key" in making your reservation. We would have gladly moved you to a sister property with a working hot tub. Again we apologize for you negative experience. I have shared your feedback with Choice Hotels Guest Relations and with my staff to ensure we handle these types of situations differently in the future.
طالع المزيد
فئات الألبومات
كل الصورالمسافرالغرفة والجناححمام السباحة والشاطئتناول الطعامالمناطق العائلية وأماكن اللعب
our room
Large Room
Pool side rooms
صورة مقدمة من الإدارةكواليتي إن سنترال
Vanity in bathroom
صورة مقدمة من الإدارةكواليتي إن سنترال
Bathroom in guest room
السابقالتالي
1234569
Can you please tell me how close you are to the beach? St. Pete? Tampa?
Not that close, but which beach are you talking about? There's a nice beach at Fred Howard Park, which I'd guess is about a 20 minute drive from the hotel. The beach at Fred Howard Park is very nice and a short drive away, but, the beach at Caladesi Island is world class! I'd recommend it if you have the time to go there. I believe the nearest town to it is Dunedin, and you have to go to the state park there and take a ferry to the beach. As I recall, the ferry costs about $5.00 per person, but it's worth it. It's a nice short ride through the Mangroves to get there, and there is a locker room where you can change into your swim suit, a snack bar and a shower to rinse off. Caladesi Island beach is well worth the extra drive and the fare for the ferry. If you're only going to one beach, splurge and go to Caladesi!
0 أصوات
السابقالتالي
11
نطاق الأسعار
‪US$ ‎79‬ - ‪US$ ‎180‬ (بناءً على متوسط أسعار الغرفة القياسية)
معروف أيضًا باسم
quality hotel clearwaterquality inn clearwaterclearwater quality inn
الموقع
الولايات المتحدةفلوريداكلير ووتر
عدد الغرف
76
هل هذا إدراجك على TripAdvisor؟
هل تمتلك أو تدير هذه المنشأة؟ اطلب إدراجك مجانًا للرد على التعليقات وتحديث ملفك التعريفي والمزيد. اطلب إدراجك