لقد لاحظنا أنك تستخدم مستعرضًا غير معتمد. لذا، قد لا يتم عرض موقع ويب TripAdvisor بشكل صحيح.
نحن ندعم المستعرضات التالية:

Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
خريطة
القمر الصناعي
إيقاف تحديثات الخريطة مؤقتًا. التكبير لعرض المعلومات المحدثة.
إعادة تعيين التكبير
جارٍ تحديث الخريطة...

كلاركس أمير Hotel Clarks Amer

‪U.P. Hotels Limited, Jawahar Lal Nehru Marg‬, جايبور, راجستان 302018,‎ الهند
موقع الفندق على الويب
حفظ
ماي 7
ماي 8
1 غرفة، 2 بالغين، 0 طفل
وفّر US$ 20 US$ 94*US$ 74*أظهر العرض
US$ 94*أظهر العرض
US$ 91*أظهر العرض
مسافر (220)
الغرفة والجناح (44)
تناول الطعام (14)
ذا فيرن - آن إكوتل جايبور
 
راديسون بلو جايبور
 
‪Four Points by Sheraton Jaipur, City Square‬
 
رمادا جايبور
 
نظرة عامة

  • ممتاز‪38%‬
  • جيد جدًا‪25%‬
  • متوسط‪19%‬
  • سيئ‪9%‬
  • سيئ جدًا‪6%‬
منذ أسبوع واحد
”Dont judge by perception...“
5 مارس 2017
”Had a wonderful stay“
خدمة واي فاي مجانية
موقف مجاني للسيارات
شامل الإفطار
حمام سباحة
مطعم
خدمة الغرف
بار/صالة لاونج
مركز لياقة بدنية
منتجع صحي
فندق 4 نجوم
جميع تفاصيل الفندق
ذا فيرن - آن إكوتل جايبور
 
راديسون بلو جايبور
 
‪Four Points by Sheraton Jaipur, City Square‬
 
رمادا جايبور
 
كتابة تعليق
حوّل آراءك إلى نقاط!
اربح حتى 1500 ميل من برنامج ضيف الاتحاد بكتابة تعليقات على TripAdvisor
اربح حتى 1500 ميل من برنامج الفرسان من الخطوط الجوية السعودية بكتابة تعليقات على TripAdvisor
*يمكنك الاشتراك في برنامج واحد فقط في نفس الوقت للفوز بمكافآت مقابل كتابة التعليقات.
سهم ضيف الاتحاد / برنامج الفرسان من الخطوط الجوية السعودية
ضيف الاتحاد / برنامج الفرسان من الخطوط الجوية السعودية
150 ميل
التعليقات
تقييم المسافر
تصنيف المسافر
الموسم
اللغة
هذا التعليق تم ترجمته آليًا من الإنجليزية ما هذا؟
هل تريد عرض الترجمات الآلية؟
تمت كتابة تعليق منذ 3 أيام عبر الأجهزة المحمولة

this is a good place for people who want to stay near airport! nice food . clean place. very spacious and healthy environment. unlike the other hotels near airport this hotel has a different aura to stayالمزيد

رد من ClarksGroup، General Manager في كلاركس أمير
ترجمة Google

Dear Guest The Clarks Amer team joins me in thanking you for choosing to stay with us during your visit...المزيد

هذا التعليق تم ترجمته آليًا من الإنجليزية ما هذا؟
هل تريد عرض الترجمات الآلية؟
تمت كتابة تعليق منذ 6 أيام عبر الأجهزة المحمولة

Went with my family for one night stay in Hotel Clarks Amer on 16.4.17. A wonderful stay at a very unique property. A well maintained hotel with courteous staff who is always prompt to assist you. Felt like home with all luxury of five star...المزيد

رد من ClarksGroup، General Manager في كلاركس أمير
ترجمة Google

Dear Guest The Clarks Amer team joins me in thanking you for choosing to stay with us during your visit...المزيد

هذا التعليق تم ترجمته آليًا من الإنجليزية ما هذا؟
هل تريد عرض الترجمات الآلية؟
تمت كتابة تعليق منذ أسبوع واحد عبر الأجهزة المحمولة

Its quite good place. Although built in 1970s, the rooms match present day styling. While booking i had some visuals of Amitabh bachchan movies...but no. Property is grand and well maintained. Rooms are big and yes they have oldest passenger lift of Jaipur :). Very...المزيد

رد من ClarksGroup، General Manager في كلاركس أمير
ترجمة Google

Dear Guest, Greetings from Clarks Amer Jaipur ! We are delighted to earn a perfect score and a wonderful review...المزيد

هذا التعليق تم ترجمته آليًا من الإنجليزية ما هذا؟
هل تريد عرض الترجمات الآلية؟
تمت كتابة تعليق منذ أسبوع واحد عبر الأجهزة المحمولة

Every trip to clarks is special because of the outstanding service at the hotel. Receptionist rishi goes out of his way to make guests comfortable. His attention to detail and extra care is very endearing. He is an asset to the hotel and the reason...المزيد

رد من ClarksGroup، General Manager في كلاركس أمير
ترجمة Google

Dear Guest Thank you for taking out time and posting a review on our hotel and its services .It is...المزيد

هذا التعليق تم ترجمته آليًا من الإنجليزية ما هذا؟
هل تريد عرض الترجمات الآلية؟
تمت كتابة تعليق منذ أسبوع واحد عبر الأجهزة المحمولة

Once you enter the Jaipur it's the place to visit, very friendly staff, good atmosphere with the good management i had a very nice time will like to visit again in such a beautiful place where you feel like you are in another world.المزيد

رد من ClarksGroup، General Manager في كلاركس أمير
ترجمة Google

Dear Guest Thank you for your wonderful review .We all are delighted that you had a memorable stay at Clarks...المزيد

ذا فيرن - آن إكوتل جايبور
 
راديسون بلو جايبور
 
‪Four Points by Sheraton Jaipur, City Square‬
 
رمادا جايبور
 
نبذة
الخدمات الترفيهية
  • أهم الخدمات
  • حمام سباحة
  • خدمة الغرف
  • موقف مجاني للسيارات
  • مطعم
  • مركز لياقة بدنية مع صالة ألعاب رياضية / غرفة تمارين رياضية
  • شامل الإفطار
  • بار/صالة لاونج
  • منتجع صحي
  • إنترنت فائق السرعة مجاني (WiFi)
  • خدمات الفندق
  • مركز أعمال مع اتصال بالإنترنت
  • خدمة الغرف
  • موقف مجاني للسيارات
  • شامل الإفطار
  • التوصيل من وإلى المطار
  • تنظيف جاف
  • غرف اجتماعات
  • خدمة غسيل الملابس
  • خدمات الاستقبال والإرشاد
  • صالة حفلات
  • فريق عمل متعدد اللغات
  • مرافق عقد المؤتمرات
  • الخدمات في الغرف
  • تكييف هواء
  • ميني بار
  • الأنشطة التي يمكن ممارستها
  • حمام سباحة
  • مطعم
  • مركز لياقة بدنية مع صالة ألعاب رياضية / غرفة تمارين رياضية
  • بار/صالة لاونج
  • منتجع صحي
التفاصيل
  • نطاق الأسعار
  • US$ 44 - US$ 150 (بناءً على متوسط أسعار الغرفة القياسية)
  • فئة الفندق
  • نمط الفندق
  • فندق المنتجع الصحي رقم 25 في جايبور
  • الفندق الفاخر رقم 31 في جايبور
صور فوتوغرافية
مسافر (220)
الغرفة والجناح (44)
تناول الطعام (14)
حمام السباحة والشاطئ (12)
قريبة
الفنادق القريبة
أوه واي أوه بريميوم جايبور أيربورت 2
مشاركات حول 28
على بعد 0.32 كم
 
‪Hotel Tanicka Residency‬
على بعد 0.54 كم
 
ذا سانير
مشاركات حول 144
على بعد 0.23 كم
 
‪Raj Kothi‬
مشاركات حول 9
على بعد 0.51 كم
 
المطاعم القريبة
‪Zolocrust‬
مشاركات حول 108
على بعد 0.04 كم
‪Tablu`‬
مشاركات حول 72
على بعد 0.03 كم
‪Saras Parlour‬
مشاركات حول 31
على بعد 0.56 كم
‪Surya Mahal Restaurant‬
مشاركات حول 37
على بعد 0.24 كم
معالم الجذب القريبة
‪Jawahar Circle‬
مشاركات حول 38
على بعد 1.05 كم
‪Alice Garg National Seashells Museum‬
مشاركات حول 21
على بعد 0.43 كم
‪Ayappa Temple‬
مشاركات حول 5
على بعد 1.19 كم
‪World Trade Park Pvt. Ltd‬
مشاركات حول 136
على بعد 0.93 كم
الأسئلة & الإجاباتاطرح سؤالاً
RAlvares
I will be travelling soon and am booked into this hotel for a couple of nights. I am a diabetic and want to know if there is a refrigerator in the room for my meds
8 سبتمبر 2016|
أجِب طالع 3 إجابات جميعًا
الرد من Chandresh K | كتب تعليقًا حول هذه المنشأة |
Yes there is a mini fridge in the room
0
أصوات
ترجمة Google
Rajeev2290
Hi, We want the space for the party. Get together of students about 50 adults or more. Party will be held in July. You have arrangement of banquet & DJ all. what is the basic cost for the same ?
14 مايو 2016|
أجِب طالع 2 إجابات جميعًا
الرد من ClarksGroup | ممثل المنشأة |
Dear Mr Rajeev, As per your requirement, we do have arrangements for the banquet party and DJ. Please contact Mr. Baldev Thakur (DGM Banquets) Mb No. 9351555612 for the further information. Regards, Siddhartha
0
أصوات
ترجمة Google
vanushree
Very bad experience with clarks amer. I had informed them in advance when I would be reaching. No tika welcome, no cookies, no information by the staff at reception about what all is there. The check in was not welcoming. The room was not ready as the minibar empty and the bathroom was dirty. The bath tub had no stopper, no jet in the loo, though should have taken the hint from the mug on the edge of the bath tub. The dryer was not working and moisturiser almost empty. There was a smell in the loo and I requested at the reception to change the room. After no response from them for an hour. I decided go to the reception and not call them as they obviously think phones are there for show. Finally my room was changed. At the time of check out they actually made me feel like a thief. Instead of checking the room discreetly like all the hotels do or to ask me to be seated while they complete the check out formalities, wink wink, they asked me have you taken something from the minibar. I replied no my lord. He said wait here and called someone, with me standing right infront of him and said check if everything is in the room. Imagine the embarrassment. They did not offer the courtesy to help me with the bags till gate and when I asked for it firstly they ignored and then when I requested again did they send someone who was doing it so half heartedly I asked him not to do such a big favour on humanity and helped my self by picking both the bags. The food was good. That is all I enjoyed. I have few questions. Was it because I was a polite customer, because guest surely I was not, that I was treated this way. If I had made a scene at first go at not being welcomed and room being dirty and would have been screaming at the top of my lungs to get the room changed, they would have done it quickly. Is it that customers are treated better when they are angry and not when they are good. Was my mistake in booking through make my trip. Is there different treatment for guests from direct and indirect sources. Should make my trip have checked in with me if the services are up to date. Have I got everything that I paid for if not over and above. Advice for make my trip. If you are not just some mediator then there should be coordination from your side to check during the stay, not after it, if your customer is being treated like guest by the hotel. You should provide some small gift, be it just a card for the customer when they arrive. It will help you provide the connection. If you are just a mediator, kindly ignore the advice.
13 سبتمبر 2015|
ما إجابتك؟
نشر الإرشادات
إرسال