لقد لاحظنا أنك تستخدم مستعرضًا غير معتمد. لذا، قد لا يتم عرض موقع ويب TripAdvisor بشكل صحيح.نحن ندعم المستعرضات التالية:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

‪Hotel 1929‬

المسافر (311)
360
صور بانورامية (13)
تناول الطعام (32)
نبذة
الموقع
النظافة
الخدمة
القيمة
خدمات المنشأة
مطعم
إنترنت فائق السرعة مجاني (WiFi)
شامل الإفطار
خدمات الاستقبال والإرشاد
خدمة غسيل الملابس
فريق عمل متعدد اللغات
فندق لغير المدخنين
وجبة الإفطار متوفرة
ميزات الغرفة
تكييف هواء
غرف لغير المدخنين
معلومات مهمة
نمط الفندق
قديم
صغير فاخر
فئة الفندق
التعليقات والمزيد
648تعليق
556صورة فوتوغرافية
10س+ج
0نصائح حول الغرف
تقييم المسافر
  • 136
  • 292
  • 148
  • 42
  • 30
الموسم
تصنيف المسافر
اللغة
  • المزيد من اللغات
  • تصفية
  • العربية
تمت ترجمة هذه التعليقات آليًا من اللغة الإنجليزية. هل تريد عرض الترجمات الآلية؟
اضطررت للذهاب إلى المرحاض بجوار رأس زوجي. . . ليس رومانسي. . . اضطررت إلى الاستحمام فوق المرحاض ولم يكن هناك ماء ساخن. . . كانت الغرفة TINY ، تغرق في الباب الأمامي - توفي فقط smooll sooooo - ضربة مجفف - تجربة متواضعة جدا وأنا يسير جدا! كانت نظيفة بما فيه الكفاية. . . ولكن الصور
طالع المزيد
رد من Christopher_Chow، Guest Relations Manager في ‪Hotel 1929‬
تم الرد بتاريخ 28 أكتوبر 2018
Dear lolavincent, Greetings from Hotel 1929 and thank you for your honest feedback. Please rest assured that we will look into the issues that you have mentioned and get it fixed immediately. Whereas for the room size we regret that it is out of our control. As Hotel 1929 is housed in a national conserved building, we are unable to modify, or enlarge the structure of the rooms that have been here for the past 90 years. Nevertheless, we always do our best to make sure that the room is completely clean, functional and comfortable. On a side note, as we are expanding real fast, our 3rd hotel is expecting to receive its first guest in December this year. We hope that you will give us a chance to make your stay in Chinatown great again. Till then, safe travels and take care! Best Regards, Christopher Chow Head of First Impression & Guest Relations
طالع المزيد
موقع الفندق ذو موقع ملائم على بعد خطوات من Chinatown حيث توجد الكثير من الأماكن التى كنت أرغب فى تناولها ، وعلى بعد أقل من 10 دقائق سيرا على الأقدام إلى خطى مترو أنفاق مما سهل استكشاف بقية سنغافورة. الفندق نفسه كان يمر بالكثير من التجديدات مما يمكن أن أخبره بما في ذلك منطقة
طالع المزيد
رد من Christopher_Chow، Guest Relations Manager في ‪Hotel 1929‬
تم الرد بتاريخ 17 أكتوبر 2018
Dear wanger21, Greetings from Hotel 1929! Thank you very much for your time in writing us your feedback. It is always a pleasure to see our guests enjoyed their stays with us. Yes, you are right that we have currently having a renovation at the lobby restaurant so that we can bring convenience to our guests to have their hearty breakfast just a few steps away. In Hotel 1929, we are doing our best to conserve and maintain this lovely 90 years old building. Despite the fact of certain room sizes may not suitable for every traveller, we strive to make sure all the rooms are functional and comfortable. Once again, thank you very much for choosing us and please do not hesitate to contact us directly at reservation@hotel1929.com.sg next time should you be returning. We will do our best to make your next stay better than the previous one. Till then, safe travel and good health to you! Best Regards, Christopher Chow Head of First Impression & Guest Relations
طالع المزيد
كان موقع الفندق جيد ، بالقرب من المطاعم ومترو الأنفاق. كانت الغرفة صغيرة جداً لدرجة أننا كافح لتناسب حقائبنا في الغرفة. كانت أغطية السرير صغيرة جدًا للسرير وكان المرحاض قريبة جداً من الحمام ، كنت أساسا في الحمام عندما كنت في المرحاض! اضطر شخص واحد للجلوس على السرير للسماح لشخص
طالع المزيد
رد من Christopher_Chow، Guest Relations Manager في ‪Hotel 1929‬
تم الرد بتاريخ 9 أكتوبر 2018
Dear Laurel-Anne K, Thank you very much for your feedback! We are glad that our hotel location has brought you the convenience to travel around Singapore. :) I am sorry to hear that the room type was not up to your expectations. We admit that some rooms may be compact to our valued guests. However, we are unable to renovate and reconstruct the internal as Hotel 1929 is housed in a conservative heritage building. Rest assured that I will take a look at the water heater problem to prevent future occurrence. Please do not let this hinder you from staying with us again! We are a fast-growing organisation expanding really fast thus I am sure there will always be a room that suits your preferences and needs. I would suggest you to make a reservation directly with us in the future at reservation@hotel1929.com.sg and we will be attending to your requests personally. Yes, you are right. Due to some unforeseen circumstances, we had to renovate the restaurant beside our lobby hence the relocation of breakfast venue. But don't worry it will be up really soon and you will have the luxury to have breakfast in the same building the next time you come back! Last but not least, I would like to thank you for your feedback towards the staff's diligence and we will make your your next stay is more pleasurable than the previous one. Till then, we wish you safe travels and good health. Best Regards, Christopher Chow Head of First Impression, Guest Relations
طالع المزيد
غرفتنا كانت صغيرة! حسنًا ، أعرف أن هذا أمر طبيعي في سنغافورة ولكن هناك طرق لتحسين الغرف الصغيرة مثل الأرفف الإضافية ومكان المغادرة ، وما إلى ذلك. كان أحد فوهات الدش (كان هناك 2) مباشرة فوق المرحاض ، غير عملي للغاية! وكان لدي دش بارد - عندما اشتكت إلى مكتب الاستقبال قالوا إنك من
طالع المزيد
رد من Christopher_Chow، Guest Relations Manager في ‪Hotel 1929‬
تم الرد بتاريخ 7 أكتوبر 2018
Dear Hwei-Ying H, Thank you very much for taking your time to write us your feedback. It is with regrets that our staff have not explain the usage of water heater in the room and please accept my apologies. A proper training will be conducted to the staff to prevent this from happening again in the future. Please rest assured that our own restaurant will be coming very soon in this month and I'm sure the next time you're here, you can enjoy the convenience in having breakfast in Hotel 1929. Thank you for your suggestion that we can actually order some pastries at the lobby for our guests and we will definitely look into this to cut down the hassle for our valued guests. Also, we thank you for the feedback about the food in intel 1887. We will study the menu again and improve on the points that you have mentioned. In Hotel 1929, we always offer the most competitive price with the other platforms and we provide the most flexible and efficient package to our guests. So for future reservations, please do not hesitate to contact me directly at Chris.chow@hotel1929.com.sg and I will gladly offer you the best price available and of course, better service and attend to your requests personally. Lastly, I hope you will give us another chance to make things perfect for you and till then, we wish you safe travels and take care! Best Regards, Christopher Chow Head of First Impression & Guest Relations
طالع المزيد
كانت الغرفة لشخصين لكنني كنت وحدي. لذلك شخص واحد على ما يرام ، ولكن ل 2 صغيرا جدا. الكثير من الشمس من النافذة وليس من الملاحين. والكثير من الضوضاء من الشارع. شيء مضحك: هناك تلفزيون على الغرفة لكن الشاشة تواجه الجدار وليس السرير. بدون فائدة. إيجابية: موقع الموظفين كبيرة ونظيفة
طالع المزيد
رد من Christopher_Chow، Guest Relations Manager في ‪Hotel 1929‬
تم الرد بتاريخ 6 أكتوبر 2018
Dear Johnny N, Please accept my sincerest apologies if the room type did not quite fit your preferences. Nevertheless, we hope that you were benefited by our centralised location as well as the passionate service of the staff. Your feedback is very valuable to us hence we are greatly appreciate towards your honest review. For future reservations, please do not hesitate to contact me directly at Chris.chow@hotel1929.com.sg and I will be more than happy to attend to your requests and preferences to make sure your next stay is better than the previous one. Once again, thank you very much for writing to us and I wish you safe travels and good health! Till then! Best Regards, Christopher Chow Head of First Impression & Guest Relations
طالع المزيد
السابق
فئات الألبومات
كل الصورالمسافرالغرفة والجناحتناول الطعامحمام السباحة والشاطئمركز رجال الأعمال وقاعات الفعاليات
single room
صورة احترافية مفوضة خصيصًا من TripAdvisor‪Hotel 1929‬
The Terrace Suite at the Hotel 1929
صورة احترافية مفوضة خصيصًا من TripAdvisor‪Hotel 1929‬
The Terrace Suite at the Hotel 1929
صورة احترافية مفوضة خصيصًا من TripAdvisor‪Hotel 1929‬
The Junior Suite at the Hotel 1929
صورة احترافية مفوضة خصيصًا من TripAdvisor‪Hotel 1929‬
The Deluxe Room - 404 at the Hotel 1929
السابقالتالي
12345661
My bathtub was on the balcony! There was a shower and toilet in the room in a frosted glass enclosure. The basin was in the bedroom.
0 أصوات
In my opinion, it will be very cramped
0 أصوات
عرض كل الإجابات
Are you located in China town?
It is not in Chinatown but it’s very close maybe a block away
صوت
عرض كل الإجابات
Hi, do you provide free breakfast?
Hello Buddhi W, Thank you for contacting us! Yes we do! However it is only available for direct booking by calling, by email and on our Hotel 1929 website. Have a good day! Best Regards, Christopher Chow Head of First Impression & Guest Relations
0 أصوات
Hello, Thank you for your query. It is called the Terrace Suite. You may visit our hotel website to view the images. All best, Hotel 1929 Management
صوت
عرض كل الإجابات
السابقالتالي
12
السابقالتالي
11
نطاق الأسعار
‪US$ ‎73‬ - ‪US$ ‎151‬ (بناءً على متوسط أسعار الغرفة القياسية)
معروف أيضًا باسم
hotel 1929 singapore
الموقع
سنغافورةسنغافورةالحي الصينيآوترامالحي التجاري المركزيسنترال إيريا/سيتي إيريا
عدد الغرف
33
هل هذا إدراجك على TripAdvisor؟
هل تمتلك أو تدير هذه المنشأة؟ اطلب إدراجك مجانًا للرد على التعليقات وتحديث ملفك التعريفي والمزيد. اطلب إدراجك