لقد لاحظنا أنك تستخدم مستعرضًا غير معتمد. لذا، قد لا يتم عرض موقع ويب TripAdvisor بشكل صحيح.نحن ندعم المستعرضات التالية:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

فيرمونت ريزورت بلو ماونتنز - إمجاليري كوليكشن
Fairmont Resort Blue Mountains - MGallery Collection

تفضل بزيارة الموقع الإلكتروني للفندق
المسافر (1258)
الغرفة والجناح (290)
تناول الطعام (112)
نبذة
الموقع
النظافة
الخدمة
القيمة
رواد البيئة المستوى الذهبي
خدمات المنشأة
موقف مجاني للسيارات
مطعم
خدمة واي فاي مدفوعة
اتصال إنترنت مدفوع
مركز لياقة بدنية مع صالة ألعاب رياضية / غرفة تمارين رياضية
غرف اجتماعات
ملعب تنس
تسهيلات لدخول الكراسي المتحركة
مركز أعمال مع اتصال بالإنترنت
خدمات الاستقبال والإرشاد
صالة حفلات
خدمة الغرف
بار/صالة لاونج
ملعب جولف
خدمة غسيل الملابس
مرافق عقد المؤتمرات
مجالسة أطفال
فندق لغير المدخنين
حمام سباحة
أنشطة للأطفال (مناسبة للأطفال / العائلة)
إنترنت مجاني
منتجع صحي
تنظيف جاف
جاكوزي
فريق عمل متعدد اللغات
حمام سباحة بمياه ساخنة
حمام سباحة داخلي
حمام سباحة خارجي
وجبة الإفطار متوفرة
عرض المزيد
ميزات الغرفة
أجنحة
غرف عائلية
غرف لغير المدخنين
معلومات مهمة
نمط الفندق
إطلالة خلابة
متوسط المستوى
فئة الفندق
روابط الفندق
تفضل بزيارة الموقع الإلكتروني للفندق
عرض خاص:عروض الباقات
عروض الفندق
المكان
عرض كامل
الوصول إلى هناك
مطار راغلان73 كم
طالع جميع الفنادق القريبة
معالم الجذب القريبة
طالع جميع معالم الجذب القريبة
التعليقات والمزيد
2,803تعليق
1,294صورة فوتوغرافية
18س+ج
0نصائح حول الغرف
تقييم المسافر
  • 1,006
  • 1,062
  • 449
  • 160
  • 126
الموسم
تصنيف المسافر
اللغة
  • المزيد من اللغات
  • تصفية
  • العربية
اعرض التعليقات المذكور فيها
تمت ترجمة هذه التعليقات آليًا من اللغة الإنجليزية. هل تريد عرض الترجمات الآلية؟
يجب أن يكون هذا فندق رائع خاصة مع مناظر على سوليتارى وجاميسون فالى ولكننا أُحبِطنا إقامتنا. أولا غرفتنا كانت رائعة. لقد حجزت غرفة على مستوى 4 - الذي يعد الطابق الأرضى مطل على الجبال و "جاسمين فالي. كانت الغرفة شرفة صغيرة. كان السرير مريح غرفة كبيرة. التي وجهات نظر جيدة.

النقاط ا
طالع المزيد
رد من Scott O، General Manager في فيرمونت ريزورت بلو ماونتنز - إمجاليري كوليكشن
تم الرد بتاريخ 2 أغسطس 2017
Dear Sydneytraveller2008 Thank you for taking the time to provide detailed feedback regarding your recent stay here. I am genuinely disappointed that your stay fell short of expectations as we understand the importance a relaxing and fulfilling holiday and it is our absolute focus to ensure each and everyone of our guests leaves feeling refreshed and rejuvenated, I am so sorry this was not your experience. Your comments are appreciated and I wanted to assure you have been personally discussed by myself and our Front Office Manager regarding the welcome you received, as well as our Sublime Lounge Manager and staff and our Executive Chef in our Management meeting. Staff service is, naturally, a huge focus for us, and an area that attracts vast company resources, so we appreciate the feedback. I assure you it does not reflect our normal high standards of service as continually advised by our loyal repeat guests We recognise that you are a frequent traveller and sincerely hope we have the opportunity to welcome you back to showcase how our customer experience is normally done. Warm regards Scott O'Neile General Manager
طالع المزيد
وصلنا إلى بالنسبة لإقامة ليلة واحدة من رجال الأعمال، وعلى بعد رحلة طويلة في السيارة من سيدنى، حيانا تماما غير مبال موظفي مكتب الاستقبال. بالفعل فى ديكور إقامتي بقية من الليل.

تناولتُ اللحم (الطبق المميز) في مطعم التنظيف الجاف للملابس، غير مقتع مقابل السعر (39 ) ، تاريخ اللزج وبو
طالع المزيد
رد من Scott O، General Manager في فيرمونت ريزورت بلو ماونتنز - إمجاليري كوليكشن
تم الرد بتاريخ 2 أغسطس 2017
Dear Joicki Thank you for taking the time to provide feedback following your recent stay with us. Firstly, please accept my sincere apologies for a failed stay with us - certainly far from our want as we understand the importance of feeling comfortable and welcomed when staying away from home on business. I wanted to assure you your comments on both our reception staff greeting and your dining experience have been personally discussed with our Executive Chef as well as Front Office Manager for review - we thank you for brining them to our attention and they do not represent our usual high levels. We do hope we have the opportunity to welcome you back in future so we can showcase our normal excellent service levels that have so many of our guests returning time and again. Warm regards Scott O'Neile General Manager
طالع المزيد
كنا هناك في تموز/يوليه، لذا تتمتع عيد الميلاد في تموز/يوليه. كانت إجراءات الدخول جيدة، وتتوفر مواقف السيارات غير بعيد عن منطقة الاستقبال.

الغرف واسعة ومجهزة جيدا. في فصل الشتاء جعل إقامتك في منطقة الاستقبال الرئيسية إلى أسفل إلى مطعم يمكنك الحصول على الصورة باهته رائحة من الخشب
طالع المزيد
رد من Scott O، General Manager في فيرمونت ريزورت بلو ماونتنز - إمجاليري كوليكشن
تم الرد بتاريخ 31 يوليو 2017
Dear Paul W Thank you for your detailed review following your Christmas in July stay with us, we love hearing feedback from our guests. I am so pleased you enjoyed the festive decorations as well as your spacious and comfortable accommodation. We also appreciate your constructive feedback on the service at dinner and have shared these with our Restaurant manager for review, thank you for brining to our attention. Thank you for choosing to stay with us and we hope to see you again soon, Warm regards Scott O'Neile General Manager
طالع المزيد
لقد استمتعنا بتناول الجبن وطبق الفاكهة في قاعة إمبيرس لونج، حيث يتمتع بموقع الاحتفالات العائلية. كان فريق العمل ودود ومتعاون. كل شيء سار على ما يرام حسب الخطة. إننا نتطلع إلى ربما، إلى جانب الاحتفال هناك مرة أخرى في المستقبل.
طالع المزيد
رد من Scott O، General Manager في فيرمونت ريزورت بلو ماونتنز - إمجاليري كوليكشن
تم الرد بتاريخ 28 يوليو 2017
Dear FoodieSightseer Thank you for your review following your recent family celebration at the Fairmont Resort. I am so pleased you enjoyed your cheese and fruit platter and your lovely comments regarding our friendly onsite team have been shared with the staff here, thank you. We are so pleased you are looking into returning and look forward to welcoming you and your family back soon. Warm regards Scott O'Neile General Manager
طالع المزيد
شعرت بخيبة أمل الفندق. وضعنا في غرفة يمكن الوصول إليها مع لا يوجد حوض استحمام، لا يوجد مكان لوضع وأدوات تجميل. حمام السباحة والحمام المعدنى مزدحمة. صالة الألعاب الرياضية المعدات القديمة جدا جدا باردة. خدمة الغرف كان الطعام عادى للغاية. أفضل من الإقامة كانت مطعم. الطعام جيد النوعي
طالع المزيد
رد من Scott O، General Manager في فيرمونت ريزورت بلو ماونتنز - إمجاليري كوليكشن
تم الرد بتاريخ 27 يوليو 2017
Dear Fleur886 Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. Firstly, please accept my sincere apologies for your stay not meeting expectations. We understand how precious time away is and are truly disappointed when any of our valued guests do not have a stay that meets and exceeds their expectations. Please be assured your comments have been shared with the team for review. We are pleased you enjoyed your dining experience at Eucalypt. Thank you once again for sharing your concerns and we do hope to have the opportunity to welcome you back so we can showcase our normal high level of service at every level. Warm regards Scott O'Neile General Manager
طالع المزيد
السابق
فئات الألبومات
كل الصورالمسافرالغرفة والجناحتناول الطعامحمام السباحة والشاطئالمناطق العائلية وأماكن اللعبمركز رجال الأعمال وقاعات الفعاليات
Room 209.
Room 209.
Room 209.
Room 209.
Facing the other way in room in September 2011
السابق
Hi, looking at a family holiday in the New Year. Is the hotel family friendly, what is there to keep young and old amused? Many thanks
This is a brilliant hotel for the family depending how old the kids are. There is a merry go round and train ride around the resort. There is games rooms, mirror maze, arcade room, kids cage climbing, heated swimming pool. There are pony rides too. Cinema screening shows. You can even request board games to take to your room. Some rides may require a fee. There may be a lot of kids during school holidays.
0 أصوات
عرض كل الإجابات
Hi, looking at a family holiday in the New Year. Is the hotel family friendly, what is there to keep young and old amused? Many thanks
I stayed for business, there were a lot of families there. The place has a great indoor pool and a kids play zone for you and old.
صوت
عرض كل الإجابات
Hello all, What is the best way to access this Hotel from the local Leura train station? It appears to be a solid 30 minute walk which is a little difficult with suitcases and other baggage. Do Taxi's regularly service the Station? Or did anyone have much luck with Uber service in this area? Thanks all, appreciate the tips!
Hi Lisa, Taxi would be the best way and I saw some when I was in Leura village which is close to the train station. It is too far to walk, no proper footpath and it is not all flat terrain; so it will be difficult if you go on foot.
صوت
عرض كل الإجابات
I can't seem to find any pictures of the Superior King Courtyard room as I want to compare it to the Superior King Room. Can anyone tell me what the difference is other than the courtyard itself. We are going in winter so not sure it is worth the extra money.
It’s cold. You won’t spend the time sitting there. Save your $$ for summer.
0 أصوات
عرض كل الإجابات
Whats the best way to get from the train station at Blue Mountains, I am guessing Leura Mall exit to the hotel? And airport transfer svc available?
Catch the train from the airport to Central Station, then change for a Blue Mountains Train. Get off at Leura and either catch a tourist Trolley bus or a taxi - cheaper way than direct airport transfers.
0 أصوات
عرض كل الإجابات
السابق
السابقالتالي
11
نطاق الأسعار
‪US$ ‎123‬ - ‪US$ ‎255‬ (بناءً على متوسط أسعار الغرفة القياسية)
معروف أيضًا باسم
fairmont hotel leurafairmont hotel yorkfairmont leuraleura fairmont
معروف سابقًا باسم
Peppers Fairmont
الموقع
أستراليانيو ساوث ويلز‪Blue Mountains‬‪Leura‬
عدد الغرف
222
هل هذا إدراجك على TripAdvisor؟
هل تمتلك أو تدير هذه المنشأة؟ اطلب إدراجك مجانًا للرد على التعليقات وتحديث ملفك التعريفي والمزيد. اطلب إدراجك