لقد لاحظنا أنك تستخدم مستعرضًا غير معتمد. لذا، قد لا يتم عرض موقع ويب TripAdvisor بشكل صحيح.نحن ندعم المستعرضات التالية:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

هوتل دو فلاندري
Hotel de Flandre

تفضل بزيارة الموقع الإلكتروني للفندق
المسافر (237)
الغرفة والجناح (96)
تناول الطعام (12)
نبذة
الموقع
النظافة
الخدمة
القيمة
خدمات المنشأة
بار/صالة لاونج
إنترنت فائق السرعة مجاني (WiFi)
تسهيلات لدخول الكراسي المتحركة
تنظيف جاف
غرف اجتماعات
خدمة غسيل الملابس
فريق عمل متعدد اللغات
فندق لغير المدخنين
ميزات الغرفة
أجنحة
غرف لغير المدخنين
ميني بار
تكييف هواء
معلومات مهمة
نمط الفندق
كلاسيك
هادئ
فئة الفندق
روابط الفندق
تفضل بزيارة الموقع الإلكتروني للفندق
المكان
عرض كامل
100رائع لمحبي التنقل سيرًا
درجة التصنيف: 100 من 100
714مطعمفي نطاق 0.5 كيلومتر
168معلم جذبفي نطاق 0.5 كيلومتر
التعليقات والمزيد
809تعليقات
256صورة فوتوغرافية
9س+ج
0نصائح حول الغرف
تقييم المسافر
  • 155
  • 329
  • 174
  • 101
  • 52
الموسم
تصنيف المسافر
اللغة
  • المزيد من اللغات
  • تصفية
  • العربية
اعرض التعليقات المذكور فيها
تمت ترجمة هذه التعليقات آليًا من اللغة الإنجليزية. هل تريد عرض الترجمات الآلية؟
تم تخصيصها في الملحق ، الذي يبعد 50 متر عن جسم الفندق. وقد كتب في العرض التقديمي للفندق. ومع ذلك ، ليس من الواضح أن المبنى منفصل تمامًا عن الجسم المركزي ، الذي يقع عبر الشارع ، ولا يشير حتى إلى علامة ، في فناء بدون بوابة. كانت الغرف في الواقع معرضة لزيارة أي شخص ، كتحذير صغير من
طالع المزيد
التعليقات التي تم تجميعها بالتعاون مع هذا الفندق.
رد من HoteldeFlandre، Public Relations Manager في هوتل دو فلاندري
تم الرد بتاريخ 3 سبتمبر 2018
Dear Roberto, I am really sorry to hear that we did not meet your expectations in regards to the location of your room and our staff not providing you with exceptional service. On our website we mention there being two buildings making up the Hotel de Flandre. Our main, authentic building and our newer, Executive building across the street. Please note we can accommodate your preferences. Just let our reception team know in the future, and we will have your preference noted in your profile. I am happy though to read you did enjoy the location of the hotel. It is indeed close to the city center and perfectly located to visit the old town of Ghent. I am glad you also appreciated the room and our breakfast, I will make sure to let our breakfast staff read your positive comment. We hope to see you once again in the future in our hotel. Warm regards, Felien
طالع المزيد
أقمنا 5 ليالي للعمل ، كانت غرفة لطيفة في الطابق الرابع. في اليوم الثاني ، انكسر المصعد ، وكنت حامل في شهره السادس ، استفسر عن موعد إصلاحه وقيل لي أنه تم إصلاحه ولكن في انتظار التوقيع ، لذلك قررت البقاء في غرفتي من أجل ليلة واحدة. كان المصعد متوقفًا عن بقية فترة الإقامة ، وكان كل
طالع المزيد
رد من HoteldeFlandre، Public Relations Manager في هوتل دو فلاندري
تم الرد بتاريخ 3 سبتمبر 2018
Dear Ellie, Thank you for taking the time to review our hotel on Tripadvisor. We are very sorry to hear you did not enjoy your stay here at Hotel de Flandre. At the moment we indeed have troubles with the elevator in our main building, we apologise for this inconvenience. We fully understand that this could cause issues for people who are less mobile or who are pregnant such as yourself. This is why we are working as hard as we can to solve this problem. Unfortunately the problem is bigger than anticipated and, though we are trying our best to deal with the issue, we are still waiting on spare parts. Our guests can always ask for a room change, if possible, if they do not wish to be accommodated on a high floor. We would like to very much express our apologies that we could not solve this problem during your stay. Regarding the work that is been done on our main staircase; the light dome of the roof needed replacing, for safety reasons we locked the access to that staircase. Next to the elevator however, is our secondary stair case which was open at all times. We apologise for this inconvenience. As it is mosquito season, our housekeeping staff tries their best to exterminate all the mosquitos in and surrounding the hotel. We have mosquitoplugs and spray available if needed during your stay. I would like to apologise that this was not sufficient during the time you were here. We are still trying to find the best solution against the mosquitos. I am sorry to hear our staff could not give you a solution or compensation at the time. Therefor I would like to encourage you to contact manager@hoteldeflandre.be to discuss your stay further. Warm regards, Felien
طالع المزيد
Gent رائعة بشراء جواز زيارة زيارة أيام قليلة. فندق رائع، لقد كان رائعاً راعى البار الذين صحبتنا بالمرفهين الكثير. إفطار رائع في بيئة جميلة. الغرف جيدة جداً بالقرب من مركز السكن المؤقت لمدينة.
طالع المزيد
التعليقات التي تم تجميعها بالتعاون مع هذا الفندق.
رد من HoteldeFlandre، Public Relations Manager في هوتل دو فلاندري
تم الرد بتاريخ 24 أغسطس 2018
Dear Remko K, Your feedback has been a joy to read and on behalf of my team I would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We are all delighted you enjoyed your stay as well as the facilities of the hotel. I will make sure to pass your kind words to our bartender who was working that evening. I am sure he will enjoy reading your review as much as I did. I hope to maybe welcome you again in the future in our hotel. Warm regards, Felien
طالع المزيد
أقمت في هذا الفندق الذي يقع في قلب المدينة. لقد كانت الغرفة التنفيذية التي كانت قديمة إلى حد ما ولكنها نظيفة ومرتبة. لم يكن هناك روب حمام وخف أو كما هو مذكور على موقعهم الإلكتروني. على التحرى قيل لنا أنه تم تغييره مؤخرا على الرغم من أننا نرى الغرف الأخرى في نفس الطابق. الغرفة كان
طالع المزيد
رد من HoteldeFlandre، Public Relations Manager في هوتل دو فلاندري
تم الرد بتاريخ 24 أغسطس 2018
Dear Moonbeam666, Thank you for sharing your review. I'm glad to hear overall you had a good stay but do apologize for the small hiccups you experienced as this is certainly not the norm here. We have indeed recently changed our policy regarding the bathrobes en slippers. Currently only Luxury rooms and Suites are supplied with those items. It is possible you saw other rooms with these amenities but that is because every floor has different room types. For example our fourth floor consists of four Standard rooms, one Executive room, three Luxury rooms and one Suite. So it is possible you saw bathrobes or slipper in another room on your floor, but that probably was a Luxury room or Suite. Regarding the air-conditioning unit and the marks on the ceiling, I am also very sorry to learn that the room was not spic and span. I take a personal interest in ensuring that our Housekeeping Team maintains the highest standards. Our staff is trained to make sure the rooms are as clean as possible. We will verify who was working that day, and make sure to avoid such remarks in the future. I am happy tho to read you enjoyed the service of our breakfast and reception staff. I will make sure to give your compliments through. I would like to thank you again for writing this review. Warm regards, Felien
طالع المزيد
Super بالقرب من المدينة القديمة، ولكن بالتأكيد أن فقط 3 نجوم، غرفة النوم كانت لطيفة ونظيفة ولكن. . لم تحكم عن بعد للتلفزيون، والحمام. . . الآن من فندق 4 نجوم، في conclution. . . عليك أن تدفع ثمن الموقع.
طالع المزيد
رد من HoteldeFlandre، Public Relations Manager في هوتل دو فلاندري
تم الرد بتاريخ 11 أغسطس 2018
Dear Rhina M, I wanted to pass on my sincere thanks for taking the time and trouble to inform us about your stay in Hotel de Flandre. I'm glad to hear overall you had a good stay, the hotels location is indeed perfect to visit the city of Ghent. I do, however, apologize for the small hiccups you experienced as this is certainly not the norm here. Regarding the remote control, usually there is one present in every room, if this is not the case, we do apologise for this inconvenience and you can always ask our reception staff to provide you with one. Unfortunately we could not provide you with a “four star hotel feel”, we are very sorry for that. We always strive to better our services towards our guests and try to innovate where we can. That is why we hope to welcome you again in the future in our hotel. Warm regards, Felien
طالع المزيد
السابق
فئات الألبومات
كل الصورالمسافرالغرفة والجناحتناول الطعاممركز رجال الأعمال وقاعات الفعالياتالمناطق العائلية وأماكن اللعب
Patio
Massive noisy ventilator next to room 231
Damp on wall in room 231
السابق
Air conditioning?
Yes
صوت
Bonjour avez vous un parking svp
Malheureusement l’hôtel n’a pas un parking privé. Il y a 2 garages souterrain de la ville à proximité de l’hôtel: P7 St-Michel (Sint-Michielsplein 8) ou P8 Ramen (Ramen 23). Les parkings coûtes € 26 (P7) et € 14 (P8) par 24h et sont ouverts tout le temps.
0 أصوات
Is er een parking?
Ramen of St Michiels zijn op loopafstand
-1 صوت
hi,is there an address for the public car parks close to the hotel as i will be driving.
We advise to make use of the public underground car parks Sint Michiels (P7) or Ramen (P8). These car parks are located at 200 meters from the hotel and cost 11 euro for 24 hours.
صوت
عرض كل الإجابات
Is er een restaurant aanwezig in het hotel? zo ja, moeten wij op voorhand reserveren?
السابق
12
السابقالتالي
11
نطاق الأسعار
‪US$ ‎96‬ - ‪US$ ‎205‬ (بناءً على متوسط أسعار الغرفة القياسية)
معروف أيضًا باسم
de flandre hotelde flandre ghent
الموقع
بلجيكافلاندرز‪East Flanders Province‬‪Ghent‬
عدد الغرف
63
هل هذا إدراجك على TripAdvisor؟
هل تمتلك أو تدير هذه المنشأة؟ اطلب إدراجك مجانًا للرد على التعليقات وتحديث ملفك التعريفي والمزيد. اطلب إدراجك