لقد لاحظنا أنك تستخدم مستعرضًا غير معتمد. لذا، قد لا يتم عرض موقع ويب TripAdvisor بشكل صحيح.نحن ندعم المستعرضات التالية:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

أمارانتو رومانو
Amaranto Romano

نظرة عامة
‪Via Nazionale 243‬, 98043 روما إيطاليا عرض الخريطة
الخدمات
خدمة واي فاي مجانية
ساحة انتظار السيارات
شامل الإفطار
تكييف هواء
فندق لغير المدخنين
التوصيل من وإلى المطار
فريق عمل متعدد اللغات
نبذة
خدمات الفندق
ميزات الفندق
إنترنت فائق السرعة مجاني (WiFi)
شامل الإفطار
التوصيل من وإلى المطار
تكييف هواء
فريق عمل متعدد اللغات
فندق لغير المدخنين
حمام سباحة
مطل على الشاطئ
خدمة الغرف
موقف مجاني للسيارات
مطعم
بار/صالة لاونج
منتجع صحي
مركز لياقة بدنية مع صالة ألعاب رياضية / غرفة تمارين رياضية
الجوائز والتقديرات
شهادة التميز
شهادة التميز
أنواع الغرف
غرف لغير المدخنين
الجوائز والتقديرات
شهادة التميز
شهادة التميز
أنواع الغرف
غرف لغير المدخنين
عدد الغرف
5
نطاق الأسعار
‪US$ ‎64‬ -؜ ‪US$ ‎246‬ (بناءً على متوسط أسعار الغرفة القياسية)
الموقع
إيطاليا > لاتسيو > روما > إسكويلينو / Castro Pretorio
قريبة
الفنادق القريبةطالع 1,277 فندق قريب متاح
‪Hotel Gea di Vulcano‬
454 تعليق
على بعد 0.01 كم
‪Hotel Alius‬
203 تعليقات
على بعد 0.03 كم
هوتل ميامي
1,080 تعليق
على بعد 0.05 كم
‪La Griffe Roma - MGallery By Sofitel‬
1,953 تعليق
على بعد 0.06 كم
المطاعم القريبةطالع 13,972 مطعم قريب متاح
‪The Gelatist Via Nazionale 19A‬
1,519 تعليق
على بعد 0.07 كم
‪Ambrosia Rooftop Restaurant & Bar‬
773 تعليق
على بعد 0.07 كم
‪eBar‬
604 تعليقات
على بعد 0.05 كم
‪Rosemary - Terra e Sapori‬
463 تعليق
على بعد 0.06 كم
معالم الجذب القريبةطالع 4,733 معلم جذب قريب متاح
‪Vatican Necropolis‬
775 تعليق
على بعد 0.06 كم
‪Chiesa di San Paolo entro le Mura‬
207 تعليقات
على بعد 0.09 كم
‪Teatro dell'Opera di Roma‬
378 تعليق
على بعد 0.2 كم
‪Palazzo Barberini‬
935 تعليق
على بعد 0.19 كم
التعليقات والمزيد
450تعليق
272صورة فوتوغرافية
15س+ج
0نصائح حول الغرف
تقييم المسافر
  • 384
  • 49
  • 14
  • 1
  • 3
الموسم
تصنيف المسافر
اللغة
  • المزيد من اللغات
  • تصفية
  • العربية
اعرض التعليقات المذكور فيها
تمت ترجمة هذه التعليقات آليًا من اللغة الإنجليزية. هل تريد عرض الترجمات الآلية؟
تلقينا ترحيبًا حارًا من Alessandra Z في يومنا الأول ، وقد أحببنا فكرة الإقامة في شقة على طراز فناء المحكمة الإيطالية ، والتنافس مع نافورة في الردهة. موظفو خدمة الغرف كانوا لطفاء جدا وأخذوا مبادرتهم عندما أدركوا بأننا وجدنا الوسائد ضعيفة جدا (كلاهما مطوي في النصف لزيادة السمك) - ت
طالع المزيد
لقد عدنا للتو بعد البقاء هناك مع 4 سنوات لبضعة أيام ونجاح باهر!
غرفة جميلة وترحيب جميل وموقع رائع!
كل شخص فعل كل شيء لجعل الشعور في المنزل. حتى لديك مطبخ 24/7 بريكفاست والاشياء.
بالتأكيد سوف نعود! !
طالع المزيد
أمي وكلب وأنا عادت للتو من رحلتنا في أوروبا وأشعر بضرورة مشاركة تجربتي في هذا الأمر. كنت متحمسة جداً لأظهر لأمي مدينة أحبها منذ أن درست في الخارج في إيطاليا قبل ست سنوات. بمجرد وصولنا إلى روما ، كان لدينا بعد ظهر اليوم كامل التخطيط حتى وصلنا إلى Amaranto Romano. ذهبت سيدة بالاسم
طالع المزيد
رد من Amaranto R، Responsabile relazioni con la clientela في أمارانتو رومانو
تم الرد منذ 4 أسابيع
Dear Daniela, I hope you are doing well. Honestly we were not expecting this review, first of all because you did not stay with us and because we are, like you, the victims of what happened. I am sorry that you are used such a precious tool like a personal feedback helpful for other users, towards us, that have no responsibility for what occurred and have just been the scapegoat for the mismanagement of third parties (Italcamel and the travel agency you book with) that should have been the ones that deserve this disgraceful review. Do not forget that who booked on your behalf did not assist you and did not inform us about the details of your booking, which needed to be confirmed from us. For who is interested in reading, here what happened: We are aware that erring is human, and for this reason we always take our responsibility, but in this case we did everything we could to help you, and instead of blame who you had to blame, you poured out anger in the wrong direction. As soon as you walked inside, I personally welcomed you with a smile on my face and I started saying in spanish, which is not so far from italian so I did try even if I am not fluent, that it was nice to meet you, just because I believe that is nice to greet the guest in their own native language, and because is my habit. Right after, when you showed to me the reservation voucher, I told you that unfortunately we did not have any room for you because, the travel agency you booked with, booked a room with another partner, which was not available on our system and was not confirmed, because your travel agency (that I kindly invited you to contact, being the office which booked the room for you) did not mention at all that there was the dog, and on our page was clearly written that small animal are allowed, but upon request which needs to be confirmed from our side, which unfortunately did not happen. For this reason, since we wanted to offer you a nice place to stay, I explained to you that we found an alternative accommodation 5 minutes walking far from us, of the same level of our property, where dogs were allowed. I do love animals, and the only thing which annoys me is the lack of respect. Is not my place to be disrespectful and even less is not my habit to yell at people, and I find unfair to lie. I politely asked you to take a seat, after offering you cookies and fruit juice, being aware that you were tired after the journey, to have the time to call my manager and to call the third-party reservation partner (that your travel agency used to book) service to explain the matter and to find the best solution for you. I am extremely sorry that you could not stay with us, and that hurt your mom's feelings, but I feel even worse because after my attempts to help out, the result are lies and falsehood. My suggestion is, in case you will ever would like to come back to Rome, not to book again with the agency you booked with last time, and to book directly with us, to have the proof that we treat our guests with our guests, and even more important, we treat others as we want to be treated: With grace and respect. Best Regards, Alessandra B.
طالع المزيد
للأسف يمكن تلخيص هذا المكان في كلمة واحدة وهذا أمر مخيّب للآمال.

قمت ببحثي عندما يتعلق الأمر بإيجاد مكان للإقامة في روما وأما امارانتو رومانو لم يأتني فقط بل أوصى أيضا بالمراجعات ، لذلك قررت المضي قدما وحجز غرفة قبل ثلاثة أشهر من رحلتنا.

ما كان من المفترض أن يكون عيد ميلاد جميل
طالع المزيد
رد من Amaranto R، Responsabile reception في أمارانتو رومانو
تم الرد بتاريخ 7 أكتوبر 2018
Dear Eleanorh858, Thank you for sharing your experience with other users. We are extremely sorry about what happened, and we told you many times but I will tell you which is our version of the happening. You booked on the official website, and the day you came we told you that unfortunately we never received your booking (we looked for it in our emails too) and yes, we did not have it in our system. We even checked together if we ever had exchanged emails (to figure out in the best way what happened) and we felt really bad when we discovered that we did not have your booking. On the other side, I can ensure that my colleague did care about you but you left without giving us the time to assist you in finding another accommodation or to find an alternative solution. We do not fool anyone, and we work with engagement and with passion, but being us human, we can make mistakes. We do believe that is important to find the best solution and to find the silver lining of the cloud, but of course we can not make miracles, for this reason if you had waited 5 minutes more, we could have helped you out. For us, the most important thing is making our guests happy. Regarding the fact that you never received a phone call or an email to apologize, it was not because we didn't want to say sorry, but because we did not have any contact of you and you did not leave neither a phone number or an email to use. We sincerely apologize for what happened, but we never received neither your reservation or any email/call from you before your arrival and when you came the only thing we could do was to help you solve the situation finding another accommodation but you did not accept our help. I hope to have you here once again to make you change your mind. Regards, Alessandra B.
طالع المزيد
قليلاً صعبة للعثور ، ولكن بمجرد القيام بذلك هو جوهره مطوي بعيداً. نظيفة جداً ، مرافق جيدة ، كان الموظفون السوبر مفيدة وودية. موقع رائع ، خاصة إذا وصلت على القطار!
سيبقى هنا مرة أخرى! !
طالع المزيد
السابق
فئات الألبومات
كل الصورالمسافرالغرفة والجناحتناول الطعام
baño con secador
baño
habitación
mesa para desayunar
habitación
السابق
I think I would arrive FCO airport at 7:15pm so I could be late for check in.. Can I check in after 8 PM? And Can I get shuttle service?
Hola a todos. Me gustaría saber que cosas ofrecen para el desayuno y si hay microondas. Gracias.
Para desayunar ofrecen cafe de capsulas tostadas mantequilla mermelada y nutela ademas de fruta no recuerdo lo del microondas pero juraría que si que tenía.
صوت
عرض كل الإجابات
Costo camera a notte? Siamo in 4 .. info per favore
Ist es zu empfehlen , vor der Anreise zur Ankunftszeit Bescheid zu sagen ? Wir sind erst gegen 17 Uhr am Hotel. Welche E-Mail-Adresse hat das Hotel? Viele Grüsse Hubertus B.
Cobran algún suplemento por llegar a la 1 de la mañana? Gracias.
Buenas noches, si llega desde el aeropuerto y está interesado en el servicio de recogida que cuesta 45 euros (el taxi normal de Fiumicino cuesta 48 euros) no es necesario abonar el suplemento. De lo contrario, tenemos que organizarnos con el personal y el costo es de 25 euros. Si está interesado en reservar, contáctenos directamente para obtener descuentos. Gracias! Buonasera, se arrivate dall'aeroporto e siete interessati al servizio di pick up che costa 45 euro (il taxi normale da Fiumicino costa 48 euro) non c'è bisogno di pagare il supplementeo. Altrimenti dobbiamo organizzarci con del personale e il costo è di euro 25. Se siete interessati a prenotare contattateci direttamente per sconti. Grazie!
0 أصوات
السابق
السابقالتالي
11
هل هذا إدراجك على TripAdvisor؟
هل تمتلك أو تدير هذه المنشأة؟ اطلب إدراجك مجانًا للرد على التعليقات وتحديث ملفك التعريفي والمزيد. اطلب إدراجك