لقد لاحظنا أنك تستخدم مستعرضًا غير معتمد. لذا، قد لا يتم عرض موقع ويب TripAdvisor بشكل صحيح.نحن ندعم المستعرضات التالية:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

‪Royal Seabank Hotel‬

المسافر (121)
الغرفة والجناح (215)
تناول الطعام (47)
شهادة التميز
نبذة
الموقع
النظافة
الخدمة
القيمة
شهادة التميز
خدمات المنشأة
مطعم
إنترنت مجاني
بار/صالة لاونج
خدمة واي فاي عامة
فندق لغير المدخنين
ميزات الغرفة
أجنحة
غرف عائلية
غرف لغير المدخنين
معلومات مهمة
نمط الفندق
موقع مركزي
إطلالة على الخليج
فئة الفندق
المكان
عرض كامل
95رائع لمحبي التنقل سيرًا
درجة التصنيف: 95 من 100
63مطعمفي نطاق 0.5 كيلومتر
18معلم جذبفي نطاق 0.5 كيلومتر
التعليقات والمزيد
1,176تعليق
382صورة فوتوغرافية
93س+ج
0نصائح حول الغرف
تقييم المسافر
  • 568
  • 313
  • 165
  • 67
  • 64
الموسم
تصنيف المسافر
اللغة
  • تصفية
  • العربية
تمت ترجمة هذه التعليقات آليًا من اللغة الإنجليزية. هل تريد عرض الترجمات الآلية؟
حجز اللحظة الأخيرة لليلة واحدة. استقبال الفندق كان مفيداً للغاية وترحيب حار ودود. وكان لدينا غرفة 3 من أسرة واحدة ، مريحة للغاية. جميلة ونظيفة. شريط جميل / منطقة القهوة حيث يمكنك الجلوس ومشاهدة العالم يمر. البارمان كان رائعا حقا. الجانب السلبي الوحيد هو الإفطار. قائمة انتظار
طالع المزيد
رد من BlackpoolPromotions، Guest Relations Manager في ‪Royal Seabank Hotel‬
تم الرد بتاريخ 4 سبتمبر 2018
Dear Chlest, Thank you so much for the excellent feedback on your recent holiday. It's great to hear that upon check in - you were welcomed by our lovely friendly reception team. We're also very pleased that you were so comfortable in your allocated room and that you found it to be extremely clean. Our staff are all fabulous and pride themselves on maintaining the excellent customer service the Royal Seabank is known for so thank you for the lovely words on our bar team. In reference to breakfast - We do apologise for any inconvenience caused. At very busy periods especially when the hotel is at full capacity, unfortunately there may be a slight wait time however our staff will always try their best to get our guests seated and served as quickly as possible. We are so happy you would return to us again in the future, many thanks once again for your review Best wishes GUEST RELATIONS
طالع المزيد
عدت للتو من الإقامة هنا من الاثنين إلى الجمعة. كان الفندق في موقع مثالي. لا يمكن أن يكون الموظفون أي أجمل خصيصا آنا في منطقة الطعام. إن جراني مريض ولا يمكن أن يكون له سوى الحساء والحلوى ولم يكن بوسعهم فعل ما يكفي لمساعدتنا في هذا حتى عندما كانت مريضة لليوم الذي سمحوا لنا فيه
طالع المزيد
رد من BlackpoolPromotions، Guest Relations Manager في ‪Royal Seabank Hotel‬
تم الرد بتاريخ 4 سبتمبر 2018
Dear Sinead, Many thanks for taking the time to leave feedback on your recent holiday - We are thrilled to hear our staff looked after you so well during your holiday, especially the hardworking team in our restaurant, we will pass on your very kind comments. We do apologise for the spicy soup issue, although our chef will always try and produce dishes suitable for all palate's we do understand that our guests all have personal choice and tastes. In reference to your room - we do provide fans in all of our guest bedrooms to help combat the heat on very mild days. We are sorry to hear of the issue with your fluctuating shower temperature, this sometimes occurs when there are multiple guests showering at the same time on peak times such as prior to breakfast and dinner. Should you have notified reception of your dissatisfaction - we may have offered another more suitable room to yourselves as a kind resolution - subject to availability. Thank you for the great feedback on our entertainment - we are so happy you enjoyed! The Four D's are truly superb and not to be missed! We are very pleased overall that you had a wonderful holiday with us and we hope you will choose us again for a future break to Blackpool, from myself and the rest of the team, best wishes GUEST RELATIONS
طالع المزيد
حصلنا على الفندق مبكراً وقد أعجبنا حقا مع موظفي الاستقبال. لم يكن من الممكن أن تكون أكثر فائدة. يقع الفندق في موقع ممتاز ، مقابل محطة الترام وعلى شاطئ البحر. كل ما نحتاجه كان في الغرفة وكان نظيف جدا ومرتب. إعداد وجبات الإفطار لك اليوم ولا شيء كان الكثير من المتاعب للموظفين. لدي
طالع المزيد
رد من BlackpoolPromotions، Guest Relations Manager في ‪Royal Seabank Hotel‬
تم الرد بتاريخ 4 سبتمبر 2018
Dear Cheryl, Thank you for taking the time to leave us such a great review, we are very pleased you had a wonderful time at the Royal Seabank. Thank you for the lovely kind words on our reception team, all of the staff work extremely hard and pride themselves on superb customer service with a smile - we are happy you found the team to be extremely friendly and welcoming. It's great to learn you were so comfortable in your room, guest satisfaction is our priority. We are also delighted you found our food and service to be of excellent standard too - notably at breakfast time. The staff in our restaurant will always go above and beyond for our guests so it's really great the team catered for your Gluten intolerance with zero issues. All in all we are so pleased you will be returning again in the future, from myself and the rest of the staff we wish you all the very best and look forward to seeing you again in the future, GUEST RELATIONS
طالع المزيد
أنا و عائلتي - مكثت هنا في حزيران/يونيه 2018 . فندق رائع، كانت الغرف على الجانب صغيرة نوعا ما ولكن لم نكن قضاء وقت طويل جداً في ذلك العمل. أقمنا عندما يكون الطقس كان والمشويات ولكن كل غرفة قد مروحة، الذي كان جيدا بالفعل. فريق عمل الفندق كان مذهلاً. بالتأكيد سوف نقيم هنا مرة أخرى.
طالع المزيد
رد من BlackpoolPromotions، Guest Relations Manager في ‪Royal Seabank Hotel‬
تم الرد بتاريخ 21 أغسطس 2018
Dear Laura, Many thanks for the great feedback. We are thrilled you and your family had a fantastic holiday with us. It's great to hear you found the hotel to be very welcoming, in reference to your room - unfortunately our rooms are not identical in floor space however we do have fabulous premier / Seaview rooms available for a small supplement which may be something to consider for a future break with us as these offer a little more space and luxury. Thank you for the kind words on our staff - we really pride ourselves on delivering superb service with a smile so it's wonderful you found the team to be very helpful and friendly. We will look forward to seeing you on your next holiday, all the very best from the staff and management GUEST RELATIONS
طالع المزيد
بالإضافة إلى هذا كان بلاكبول تعزيز الجمعة/مون dbb. بالتأكيد بعيدة وحارة جدا للأشخاص الذين يعانون أمراض الرئة & مشاكل في التحرك أيضا غير مناسب عاتق الطابق الـ 4 ( 422 ) ولا سيما عندما طلبنا الطابق السفلى. وجبات صغيرة للغاية. خدمة ممتازة على الرغم من ذلك. خدمة الاتصال اللاسلكي
طالع المزيد
رد من BlackpoolPromotions، Guest Relations Manager في ‪Royal Seabank Hotel‬
تم الرد بتاريخ 21 أغسطس 2018
Dear Roger, Thank you for the review on your Friday to Monday stay with us. We are sorry to hear you were not fully satisfied. We do kindly ask guests to please mention at the time of booking of any mobility issues so the best possible room is allocated for your needs. Please note however we ask that all guests be able to manage a flight of stairs – this is displayed on your booking confirmation received prior to your holiday. Requests for certain floors and rooms can be made however these are not guaranteed, our team will always try their best however to accommodate. In reference to the heat – due to the very mild temperatures as of late, we do understand it can get warm in guest bedrooms, the recent heatwave is very unusual for Blackpool – however to help combat this, all guest bedrooms have fans within. In regards to our food – the Royal Seabank is one of Blackpool’s most popular hotels and usually receives excellent feedback on the wonderful food and service delivered, portion size is set by chef however should guests require a larger portion / extra items, please speak with a member of our restaurant team who will be more than happy to accommodate. We are very pleased that you found our staff particularly in the restaurant to be extremely efficient and helpful, we will pass on your kind feedback. Guest WIFI is free and available in our café bar, connection / download speeds are dependent on the time of day and the amount of users – we do apologise for any inconvenience caused by poor connectivity. With reference to our lifts – these comfortably accommodate 2 persons at a time which is sufficient for the size of hotel and the amount of guests staying. Thank you for the kind words on your room – we are happy you found it to be very clean and comfortable. We do have various room types on offer including low floor Premier rooms (for a small supplement) which may be more suited to you for a future holiday with ourselves? We do thank you for your review, guest feedback is very important to us and we hope you will consider the Royal Hotels again in the future, Best wishes from the team GUEST RELATIONS
طالع المزيد
السابق
فئات الألبومات
كل الصورالمسافرالغرفة والجناحتناول الطعاممركز رجال الأعمال وقاعات الفعاليات
صورة احترافية مفوضة خصيصًا من TripAdvisor‪Royal Seabank Hotel‬
The Superior Double Room at the Royal Seabank Hotel
صورة احترافية مفوضة خصيصًا من TripAdvisor‪Royal Seabank Hotel‬
The Standard Twin Room at the Royal Seabank Hotel
صورة احترافية مفوضة خصيصًا من TripAdvisor‪Royal Seabank Hotel‬
The Standard Twin Room at the Royal Seabank Hotel
صورة احترافية مفوضة خصيصًا من TripAdvisor‪Royal Seabank Hotel‬
The Double Sea-View Room at the Royal Seabank Hotel
صورة مقدمة من الإدارة‪Royal Seabank Hotel‬
Hallway/Entrance to Superior Rooms
السابقالتالي
12345643
How much deposit on a double sea view for one week
Hi There, deposits for standard holidays are from £40pp, Christmas holidays are from £50pp. Please note balance is payable 28 days prior to arrival. Thank you GUEST RELATIONS
0 أصوات
عرض كل الإجابات
Please could you tell me if there is entertainment on in the hotel on 2nd Jan 2019. Many thanks
Hi Sarah, thanks for the message. Yes we provide live entertainment each night of the week with 2 live cabaret artists plus bingo and resident host Thank you GUEST RELATIONS
صوت
How much for one night starting tomorrow
who are the artists on 10th november.
Don't know
0 أصوات
Hi Gary, please call the hotel direct on 01253 622 717 Thank you GUEST RELATIONS
0 أصوات
السابقالتالي
12345619
السابقالتالي
11
نطاق الأسعار
‪US$ ‎46‬ - ‪US$ ‎124‬ (بناءً على متوسط أسعار الغرفة القياسية)
الموقع
المملكة المتحدةإنجلترابلاكبول
عدد الغرف
120
هل هذا إدراجك على TripAdvisor؟
هل تمتلك أو تدير هذه المنشأة؟ اطلب إدراجك مجانًا للرد على التعليقات وتحديث ملفك التعريفي والمزيد. اطلب إدراجك