لقد لاحظنا أنك تستخدم مستعرضًا غير معتمد. لذا، قد لا يتم عرض موقع ويب TripAdvisor بشكل صحيح.نحن ندعم المستعرضات التالية:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

‪Sandos Finisterra Los Cabos‬

المسافر (3550)
360
صور بانورامية (26)
مقطع فيديو
شهادة التميز
نبذة
الموقع
النظافة
الخدمة
القيمة
شهادة التميز
خدمات المنشأة
حمام سباحة
خدمة الغرف
موقف مجاني للسيارات
مطعم
مركز لياقة بدنية مع صالة ألعاب رياضية / غرفة تمارين رياضية
بار/صالة لاونج
منتجع صحي
أنشطة للأطفال (مناسبة للأطفال / العائلة)
التوصيل من وإلى المطار
تسهيلات لدخول الكراسي المتحركة
تنظيف جاف
جاكوزي
حمام سباحة بمياه ساخنة
حمام سباحة خارجي
حمام سباحة للكبار
خدمات الاستقبال والإرشاد
خدمة غسيل الملابس
خدمة واي فاي عامة
صالة حفلات
فريق عمل متعدد اللغات
مجالسة أطفال
مرافق عقد المؤتمرات
مركز أعمال مع اتصال بالإنترنت
ملعب تنس
وجبة الإفطار متوفرة
عرض المزيد
ميزات الغرفة
أجنحة
تكييف هواء
غرف عائلية
غرف لغير المدخنين
ميني بار
معلومات مهمة
نمط الفندق
إطلالة على البحيرة الملحية
إطلالة خلابة
فئة الفندق
التعليقات والمزيد
3,557تعليق
4,086صورة فوتوغرافية
821س+ج
0نصائح حول الغرف
تقييم المسافر
  • 1,923
  • 1,055
  • 335
  • 134
  • 110
الموسم
تصنيف المسافر
اللغة
  • المزيد من اللغات
  • تصفية
  • العربية
تمت ترجمة هذه التعليقات آليًا من اللغة الإنجليزية. هل تريد عرض الترجمات الآلية؟
اشترينا حزمة تشمل تذاكر الطيران وإقامة شاملة في سانتوس. بسبب أجرة منخفضة للغاية كنت محفوظة بعض الشيء على ما يمكن توقعه. بعد اليوم الأول وجدت نفسي مفاجأة سارة بالتفاصيل الشاملة المقدمة إلى خدمة العملاء والنظافة والطعام وخيارات الترفيه. أنا حقا نقدر الرعاية والرعاية حقيقية وحريصة
طالع المزيد
رد من WebRelations_SF، Director General في ‪Sandos Finisterra Los Cabos‬
تم الرد بتاريخ 17 أكتوبر 2018
Dear guest, We want to thank you for giving us your valuable opinion about your recent stay at Sandos Finisterra Los Cabos. We are glad to read that you had the opportunity to visit our property and you got the best deal to enjoy this vacation. We feel also proud to read that you receive a great customer service since the first moment that you arrived. On the other hand, we want to apologize for any inconvenience caused by the sales team. When the staff from the vacation club offers a guest to show him/her the advantages of being a member of the club, the guest takes part if he wants to or chooses to, the invitation and the participation is voluntary. We deeply apologize if the staff made you feel like it was an obligation, as almost all guests were members of the program and the ones who sign up day after day, are really the guests who love Sandos, and want to enjoy the benefits of a loyalty program with lots of perks and excellent rates. We sincerely hope you will visit us again in the future and enjoy all the details you liked about our resort and staff. Sincerely, Nicki Van den Auwelant General Manager | Sandos Finisterra Los Cabos
طالع المزيد
بقينا ليلة واحدة ، وتلقى إيصالاً على ترويسة تفيد بقضينا ليلة واحدة ، ودفعت لليلة واحدة ، وتدين رصيد صفر. عندما عدنا إلى المنزل ، رأينا رسومًا لمدة ليلتين. رأيت أن هناك شخصًا واحدًا قد اتهمتك عندما قمنا بتسجيل الوصول ووجه إلينا شخص واحد عندما قمنا بسحبه. تم سحب نحن من قبل 12:00
طالع المزيد
التعليقات التي تم تجميعها بالتعاون مع RCI
رد من WebRelations_SF، Gerente في ‪Sandos Finisterra Los Cabos‬
تم الرد بتاريخ 17 أكتوبر 2018
Dear Mary, First and foremost, we want to thank you for bringing this situation to our attention. We apologize for any inconvenience caused by the lack of follow up of our staff. Be sure that we are working on this situation and on the following days you will receive the solution. We try our very best to deliver the best service possible and sadly we failed you on this occasion. We will be in direct contact with you to address the issues you experienced and to personally make it right and avoid this experience in the future. Sincerely, Sergio Benitez Resident Manager | Sandos Finisterra Los Cabos
طالع المزيد
هذه هي المرة الثالثة التي أزور فيها هذا المنتجع وهو يتحسن فقط في كل مرة! كنت أنا وزوجي هنا نحتفل بذكرى مرور 15 عامًا على إقامتنا ، وحالما دخلنا إلى غرفتنا استقبلنا عرضًا رائعًا على السرير وزجاجة نبيذ وفراولة مغطاة بالشيكولاتة وبعض الوجبات الخفيفة. كان حلو جدا ومحل تقديره تماما!
طالع المزيد
رد من WebRelations_SF، Director General في ‪Sandos Finisterra Los Cabos‬
تم الرد بتاريخ 15 أكتوبر 2018
Dear Saura. Thank you for sharing such wonderful feedback and your experience at our resort. Our staff always works with the only intention to create great memories for all our guests. We are glad that you recognized them and mentioned in this kind review. Also, we really want to thank you for your loyalty, as a repetitive guest, we really value your confidence. Many thanks for giving us your opinion and we hope to receive you soon. Kind regards! Nicki Van den Auwelant General Manager | Sandos Finisterra Los Cabos
طالع المزيد
أقمنا هنا أنا وزوجي في زيارتنا الأولى إلى Cabo. لقد أحببناها! الجميع كان لطيفا جدا وجعلك تشعر بالترحيب منذ اللحظة التي دخلنا فيها. كانت غرفتنا تتمتع بمنظر جميل على المحيط. . . لا يمكن أن تسأل عن أي أفضل. الأغذية والمشروبات كانت كبيرة. . . مقهى كب كيك كان مذهلاً. لديهم 3 حمامات.
طالع المزيد
رد من WebRelations_SF، Director General في ‪Sandos Finisterra Los Cabos‬
تم الرد بتاريخ 16 أكتوبر 2018
Dear guest, Thank you very much for leaving us your valuable opinion about your recent stay at our property. We are glad to read that our staff made you feel welcome since you arrive at our resort and that you had the opportunity to discover our amazing and unique views. On the other hand, we're sorry for the incident in the balcony, if you could reach us our directly to check this room to prevent this incident happened again, it would really appreciate it. We hope you could give us the opportunity to serve you again. Best regards! Nicki Van den Auwelant General Manager | Sandos Finisterra Los Cabos
طالع المزيد
أنا وصديقي أقمنا هنا واستمتعنا بإقامتنا. بقينا في غرفة 1404 ، وعدد قليل من الأنشطة والرحلات أثناء زيارتنا إلى كابو. أخذنا الصور على رحلة الغوص التي كانت مذهلة فقط ، وقد نسيت لهم على العداد في الغرفة. اتصلت بهم (الذي كان في الجحيم في المطار مع هاتف أمريكي لا يتصل بسلاسة إلى رقم
طالع المزيد
رد من WebRelations_SF، Gerente في ‪Sandos Finisterra Los Cabos‬
تم الرد بتاريخ 15 أكتوبر 2018
Dear guest, Thank you for sharing your opinion about your recent accommodation at Sandos Finisterra Los Cabos. We want to apologize for this impression that you have taken home, our main goal is to satisfy and cover the requests of all our guests, we understand the value of your photos and it is our intention that you recover them. Our Chief Concierge, Oscar Salinas sent them immediately after your email, we notified you all the process, at this moment it is just necessary that you pay the package to the company that the email notifies. When we get a request from any of our guests we work hard to answer and resolve it. We hope that you just finish this process and recover your value photos with the great memories of your stay at Cabo San Lucas. Please, if there is something else that we can do for you, you can reach us out via the email of our Chief Concierge. Sincerely, Sergio Benitez Resident Manager | Sandos Finisterra Los Cabos
طالع المزيد
السابق
فئات الألبومات
كل الصورالمسافرحمام السباحة والشاطئالغرفة والجناحتناول الطعاممركز رجال الأعمال وقاعات الفعالياتالمناطق العائلية وأماكن اللعب
View of Marina from Balcony of Suite
ROOM VIEW
VIEW FROM ROOM
صورة احترافية مفوضة خصيصًا من TripAdvisor‪Sandos Finisterra Los Cabos‬
The Finisterra One Bedroom Master Suite at Sandos Finisterra Los Cabos
صورة احترافية مفوضة خصيصًا من TripAdvisor‪Sandos Finisterra Los Cabos‬
The Finisterra One Bedroom Master Suite at Sandos Finisterra Los Cabos
السابقالتالي
123456114
It is an all-inclusive resort so you do not have to pay for the room service and I do believe they have 24 hour room service.
0 أصوات
عرض كل الإجابات
Are the pools heated during the winter time? I will be there at the end of January.
The adults only pool (with swim up bar) seems to be heated but we had our daughter with us and couldn't access that. The other two pools were freezing
0 أصوات
عرض كل الإجابات
What does Expedia VIP upgrades get you all this resort?
We were upgraded to a suite and a much higher floor near the ocean, also VIP wrist bands so we could access the private pool.
0 أصوات
عرض كل الإجابات
Can I have more info on the Baby Club.... is it included child care....
Dear guest, Thank you for sharing this question with other travelers. We have a Kids Club available every day with persons qualified for childcare, in which we have different types of activities in both pools, beach, sometimes your kids can make crafts, etc. Also our personal take the kids for lunch at the restaurant. In our pools have some areas with adequate depth, where children can be free to stay. We receive children 4 to 12 years. It is noteworthy that we also have available the babysitting at night if you will require, for more information can address with our Concierge. The babysitter service is an extra charge. We hope you find this information useful. Best regards!
0 أصوات
عرض كل الإجابات
You can use the pool on the 7th floor as a royal elite member. In addition, there are 2 pools down below which you can use. The only pool which is off limits is the middle pool, adults only.
صوتين
عرض كل الإجابات
السابقالتالي
123456165
السابقالتالي
11
نطاق الأسعار
‪US$ ‎247‬ - ‪US$ ‎525‬ (بناءً على متوسط أسعار الغرفة القياسية)
معروف أيضًا باسم
finisterra hotel cabo san lucashotel finisterra cabo san lucas
معروف سابقًا باسم
Hotel Finisterra
الموقع
المكسيكباجا كاليفورنياباجا كاليفورنيا سورلوس كابوسكابو سان لوكاس
عدد الغرف
282
هل هذا إدراجك على TripAdvisor؟
هل تمتلك أو تدير هذه المنشأة؟ اطلب إدراجك مجانًا للرد على التعليقات وتحديث ملفك التعريفي والمزيد. اطلب إدراجك