لقد لاحظنا أنك تستخدم مستعرضًا غير معتمد. لذا، قد لا يتم عرض موقع ويب TripAdvisor بشكل صحيح.نحن ندعم المستعرضات التالية:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

جالسا بيتش هوتل آند سبا
Jalsa Beach Hotel and Spa

المسافر (1046)
360
صور بانورامية (12)
المسافر (1046)
360
صور بانورامية (12)
الغرفة والجناح (202)
نبذة
الموقع
النظافة
الخدمة
القيمة
خدمات المنشأة
حمام سباحة
موقف مجاني للسيارات
مطعم
خدمة الغرف
مركز لياقة بدنية مع صالة ألعاب رياضية / غرفة تمارين رياضية
بار/صالة لاونج
منتجع صحي
إنترنت مجاني
التوصيل من وإلى المطار
شامل الإفطار
تنظيف جاف
غرف اجتماعات
خدمة غسيل الملابس
خدمات الاستقبال والإرشاد
صالة حفلات
فريق عمل متعدد اللغات
حمام سباحة خارجي
عرض المزيد
ميزات الغرفة
أجنحة
غرف لغير المدخنين
تكييف هواء
معلومات مهمة
نمط الفندق
إطلالة خلابة
إطلالة على الميناء
فئة الفندق
المكان
عرض كامل
الوصول إلى هناك
مطار إس. سيووساغور رام الدولي33 كم
طالع جميع الفنادق القريبة
معالم الجذب القريبة
طالع جميع معالم الجذب القريبة
التعليقات والمزيد
961تعليق
1,134صورة فوتوغرافية
92س+ج
0نصائح حول الغرف
تقييم المسافر
  • 395
  • 353
  • 119
  • 49
  • 46
الموسم
تصنيف المسافر
اللغة
  • المزيد من اللغات
  • تصفية
  • العربية
اعرض التعليقات المذكور فيها
تمت ترجمة هذه التعليقات آليًا من اللغة الإنجليزية. هل تريد عرض الترجمات الآلية؟
لقد عدنا للتو من ثلاثة أسابيع مجيدة في فندق Jalsa Beach and Spa. يقع على الشاطئ الرملي الأبيض الشاعري وهو موقع عطلة الأحلام ، مع البحر الأزرق السماوي وأشجار النخيل. هذا هو شاطئ خاص ، وهو هادئ وهادئ للغاية مع عدم وجود رياضات مائية صاخبة وليس الباعة المتجولين.
كنا في استقبال مع مشر
طالع المزيد
فريق عمل رائع. . تجمع كبيرة ، شاطئ مذهل ، والموسيقى الحية ، ولكن الرهيبة كما في غرفة رهيبة.
قمنا بتشغيل تكييف الهواء وأدركت أنه لم يكن التبريد ، لذلك قررنا الذهاب إلى المجمع بينما يبرد. بعد ساعتين ، كان لا يزال خفيفًا. ذهبنا لتناول العشاء. . لا يزال غير التبريد. أصر الفندق على أن
طالع المزيد
رد من Sewocksing، General Manager في جالسا بيتش هوتل آند سبا
تم الرد بتاريخ 30 أكتوبر 2018
Dear Hansel V, Thank you for your feedback of your short stay among us. While we are glad that you appreciated facilities and environment of the resort, the team and I were sad to read about your disappointment also. We apologize for the inconvenience that you experienced. Following to my investigation you did check-in around 15h30 and we did received the complaint of the faulty of the air conditioning of your room in the evening. The maintenance member who did intervened noticed that the compressor of the air-condition was condensed due to the fact that it was adjusted on too low temperature or the patio door have been left opened. That the reason he did ask you to switch-off the air-condition for a while and to switch it on again. No request for room changed were received by the Front office team member We wish to inform you that we had arrival in the same room on your departure day without any further intervention of the maintenance team on the air-conditioning or any complaint from other client were registered. We appreciate the time taken to share your comment, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Kind Regards, Sanjay Sewocksing
طالع المزيد
لقد أمضيت للتو 10 أيام في هذا المكان الجميل غير متأكد من أن بدأوا في استقبال مع شراب منعش وابتسامات كبيرة في استقبال الاستقبال في كان سريعا وعرضت إلى غرفتنا في الطابق الثاني. كانت الغرفة فسيحة نظيفة وكان الشاي القهوة تلفزيون كبير الحمام الحمام قد المشي ضخمة في الحمام وكان نظيفا.
طالع المزيد
رد من Sewocksing، General Manager في جالسا بيتش هوتل آند سبا
تم الرد بتاريخ 9 أكتوبر 2018
Dear kaz114, The management as well as the team Members have appreciated your positive and heartening comments following to your recent stay among us. We are pleased to read that you enjoyed your entire stay whilst being our guests and that our facilities and services did met your expectations. All the "Team Members" are very grateful for your compliments. We look forward to welcoming you all again at Jalsa Beach Hotel & Spa for your next visit on Mauritius. Warm Regards, Sanjay Sewocksing
طالع المزيد
ونحن قد حجزت 6 ليال في جالسا خلال أيلول / سبتمبر الأسبوع الماضي. أنها خصصت غرفة قياسية التي قد منعت تماما شرفة عرض الشرفة. الموظفون في استقبال ما عدا كاتسيا فظ حتى أنهم لا يعتبرون تغيير الغرفة inspite وأعطت لنا استجابة فظ جداً. ونحن قد حجزت صفقات الأراضي من. بدأت MMT والجولة في 8
طالع المزيد
رد من Sewocksing، General Manager في جالسا بيتش هوتل آند سبا
تم الرد بتاريخ 5 أكتوبر 2018
Dear Sweta D, The management and staff thank you for review. All reviews/feedback, positive or negative serves as tool to assist us in determining where to improve our services. This is a never ending task in the service industry. We thank you for the feedback and must admit tha t it was very disappointing to read your review. As the hotel was fully booked on your arrival day we could move you to another room. But on the nest day we did allocate to you a room with a garden-view. We had an issue with the main water boiler and had to resort for a replacement. It was rectified on the following day. We certainly apologies for any inconvenience caused. It is regrettable to hear that some elements was not to your satisfaction. I sincerely wish that these matters were brought to our attention during your stay as the management of Jalsa Beach loves to get involved and we will always do our best to rectify any situation. The same rule applies to our cooks who will go out of their way to cater for individual needs or if it is just that taste you miss from home. For the menu from India on our buffet there certainly is a variation to the traditional cooking of India. Our recipes are fused with local styles of cooking and ingredients. We believed this adds to the unique experience of Mauritius. We are surprised that you did not enjoy the choice of vegetarian dishes we have on offer which is always well received. We are well known for this added value and it is available to all our guest if we are made aware of their specific needs. From our many positive reviews it is clear that most guests are more than satisfied with the Jalsa Beach Hotel & Spa product. I use this opportunity to encourage any guest at Jalsa Beach Hotel & Spa to embrace our offer that the management and Team members are here to assist our guests in any matter. It will be pleasure to welcome you back for a better experience. Regards, Sanjay Sewocksing
طالع المزيد
هذا المكان مكان ممتاز ، جانب الشاطئ مع الكثير من المرافق. يمكن للمرء أن يكون قطعة كاملة من العقل. خاصة المشي صباح اليوم على شاطئ الفندق تجربة مدهشة. الماء ذو ​​اللون الفيروزي مع رفع الشمس يطور جو لطيف.
طالع المزيد
رد من Sewocksing، General Manager في جالسا بيتش هوتل آند سبا
تم الرد بتاريخ 30 أغسطس 2018
Dear MRai12, We thank you for taking the precious time to write this cheerful review. As always the management shares the feedback with all staff members and we take great pride in having played a part in a memorable holiday experience. Your feedback serves as a great reward. Your compliments on the services and facilities are well noted and communicated to all management and staff. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Sanjay Sewocksing
طالع المزيد
السابق
فئات الألبومات
كل الصورالمسافرحمام السباحة والشاطئالغرفة والجناحتناول الطعامالمناطق العائلية وأماكن اللعب
صورة احترافية مفوضة خصيصًا من TripAdvisorجالسا بيتش هوتل آند سبا
The Moonlight Suite at the Jalsa Beach Hotel and Spa
Damaged bin and low level towel ring.
bathroom ...
Pool and rooms
The sea view rooms
السابق
We are staying at Jalsa Beach Hotel for two weeks at the end of February next year. A selection of questions please? Do we need to bring with us beach towels? Do all or any rooms have a fridge in them? What are the local alcohol beer/spirits like? Are or is local transport taxi/bus available and at what cost roughly. Thank you in advance if you are replying.
You don't have to bring towels, there is a fridge in the room, the drinks are all kind, pretty good and transportation you can find very easy, by taxi, not very expensive.
صوت
عرض كل الإجابات
Hi is there anything to do at night ? entertainment wise ?
Yes, there is a entertainer every night. Singing or dancig or disco.
صوت
عرض كل الإجابات
We booked a holiday 1/9/18 to 15/9/18 but need a ground floor because of walking problems we have requested this with Mercury holidays can you help
Yes,plenty of ground floor rooms, ours was 20 yards from the pool n bar excellent, restaurant up a ramp across a stream, no problems. Steps 20 yards from the pool down into the sea, not very clever, however a slope to the beach at the far end 70 yards away. All in all not bad but evening entertainment tables down some steps and outside toilet. But the rooms are very close.
صوت
عرض كل الإجابات
We are coming to jalasa Beach resort in month of september.we want candle light dinner on beach.will you arrange for it? what is the cost for the same?
Dear DHIRUBHAIT, thank you for choosing Jalsa Beach Hotel & Spa for your vacation in Mauritius. Candle light dinner may be organised by the dedicated beach side with a supplement of MRU 1000/- depending on weather.
0 أصوات
Hi We are coming to jalasa beach resort in month of September.we want to know will you arrange candle light dinner on beach at request? How much u cost for the same?
السابق
السابقالتالي
11
نطاق الأسعار
‪US$ ‎129‬ - ‪US$ ‎246‬ (بناءً على متوسط أسعار الغرفة القياسية)
معروف أيضًا باسم
jalsa beach hotel and spa - mauritius
الموقع
موريشيوس‪Riviere du Rempart District‬‪Poste Lafayette‬
عدد الغرف
66
هل هذا إدراجك على TripAdvisor؟
هل تمتلك أو تدير هذه المنشأة؟ اطلب إدراجك مجانًا للرد على التعليقات وتحديث ملفك التعريفي والمزيد. اطلب إدراجك