‪Go Bus‬
آراء الناس

اقترح تعديلات لتحسين ما نعرضه.
تحسين هذا الإدراج
المنطقة
كيفية الوصول إلى هناك
  • الكيت كات • 4 دقائق سيرًا
  • عرابي • 6 دقائق سيرًا
تواصَل مباشرة
قد تتضمن التعليقات معلومات حول سلامة المسافر في هذه المنشأة.

2.0
2.0 من 5 دوائر449 تعليق
ممتاز
‪45‬
جيد جدًا
‪35‬
متوسط
‪26‬
سيئ
‪43‬
سيئ جدًا
‪300‬

Maged O
مساهمة
1.0 من 5 دوائر
العائلة • ‪يونيو 2024‬
‪رحلة اسكندريه سموحة للتجمع الخامس
بتاريخ ١٤ يونيو ... ميعاد الحجز 45 : 9

شركه جو باص مشغلين سواق عربجي

رافض يطلع الشنط فوق شبكه الباص

طب انتم كشركه صارفين ومكلفين شبكه ليه فوق الباص
بما ان السواق كلمته ماشيه فوق قوانين الشركه

رافض يركبنا الباص بدون اي وجه حق ... بيتعامل على اعتبار انه هو صاحب الشركه وان كلمته تمشي على رئيس مجلس اداره الشركه

هو الاداره العليا ..... وبيستغل ان محدش قادر يتكلم معاه لان اسلوبه زي ماقلت عربجي في كلامه

تصرفات بلطجي ماكنش ناقصه غير انه يطلع موس من بوقه

ولا اي ذوق ولا اي اعتبار لعملاء بيتكلمو باحترام وكبار في السن

واحنا علينا السمع والطاعه ...

تجربه سيئه جدا جدا جدا جدا جدا

لا انصح ولا ارشح الحجز مع
Gobus#‬
كُتب بتاريخ 14 يونيو 2024
يعبر هذا التعليق عن الرأي الشخصي لأحد أعضاء Tripadvisor ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC. يجري Tripadvisor عمليات تحقق حول التعليقات.
شرفتنا يا فندم بتواصلك مع جوباص, احنا بنعتذر لحضرتك عن اي تجربة سلبية او أي موقف سيئ تعرضت اليه وبالطبع مثل تلك المواقف تكون نادرة الحدوث ومن المرجح حدوث سوء تفاهم ,وسنقوم برفع ما تم ذكره بخصوص السائق الي الاقسام المختصة داخل الشركة للتحقيق في الامر و اتخاذ اللازم لتجنب تكرار مثل تلك الامور مرة اخري ونود ان نوضح لسيادتكم انه مسموح بعدد 2 شنطة حجم متوسط مجانا أو شنطه كبيره فقط ويتم محاسبة العميل على الشنط الاخرى بمعرفة المكتب ,أما بالنسبه للأغراض الشخصيه ( شنطه صغيره ) و ذلك يتم السماح بتواجدها داخل صالون الباص طالما لم تسبب اعاقه للحركه داخل صالون الباص و بخلاف ذلك يتم محاسبه العميل بمعرفه المكتب. وبنستأذن حضرتك تبعتلنا تفاصيل اكثر عن رحلة حضرتك علي الايميل الرسمي الخاص بالشكاوي Complaints@gobus-eg.com او عن طريق رقم الواتس اب الخاص بينا للمتابعة مع معاليكم/201287299999 او التواصل علي رقمنا الموحد 19567 اعتذارنا الكامل لمعاليكم مرة اخري, جوباص بتتمني لحضرتك دائما رحلات سعيدة
كُتب بتاريخ 16 يونيو 2024
يعبر هذا الرد عن الرأي الشخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC.

Radwa R
مساهمة
1.0 من 5 دوائر
بمفردك • ‪يونيو 2024‬
‪تجربة من أسوأ ما يكون
الباص مش عليه أي لوجو
وابني واقف من ٧ والباص ٧ ونص
لا فيه أي علامة على الباص ومكتب الاستعلامات مقفول وخدمة العملاء مبتردش ومفيش حد كلمنا
وفلوسي راحت وخلاص بسبب الإهمال والاستهتار‬
كُتب بتاريخ 13 يونيو 2024
يعبر هذا التعليق عن الرأي الشخصي لأحد أعضاء Tripadvisor ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC. يجري Tripadvisor عمليات تحقق حول التعليقات.
شرفتنا يا فندم بتواصلك مع جوباص, احنا بنعتذر لحضرتك عن اي تجربة سلبية او أي موقف سيئ تعرضت اليه وبالطبع مثل تلك المواقف تكون نادرة الحدوث ومن المرجح حدوث سوء تفاهم ,وسنقوم برفع ما تم ذكره الي الاقسام المختصة داخل الشركة للتحقيق في الامر و اتخاذ اللازم لتجنب تكرار مثل تلك الامور مرة اخري . بنستأذن حضرتك تبعتلنا تفاصيل اكثر عن رحلة حضرتك علي الايميل الرسمي الخاص بالشكاوي Complaints@gobus-eg.com او عن طريق رقم الواتس اب الخاص بينا للمتابعة مع معاليكم/201287299999 او التواصل علي رقمنا الموحد 19567 اعتذارنا الكامل لمعاليكم مرة اخري, جوباص بتتمني لحضرتك دائما رحلات سعيدة
كُتب بتاريخ 16 يونيو 2024
يعبر هذا الرد عن الرأي الشخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC.

GoPlaces20120602826
الجيزة, مصرمساهمة
1.0 من 5 دوائر
العائلة • ‪يونيو 2024‬
‪رحله من شرم الشيخ الي القاهره عبد المنعم رياض رحله في منتها الزباله رحله ١٠ ونص مساء من شرم الشيخ اولاً الطريق القديم مش عارف ازاي يطلع علي الطريق دا كله مخاطر وغير مواهل وكفائه التكيف غير آدميه في طريق سفر زياده عن ٩ سعات وكنا فكرين انه هيطلع علي الطريق الجديد بس لي الأسف طلع علي الطريق القديم رحله زباله زباله وشركه لا تصلح ولا انصح بيها وبس الأخص رحله ١٠ ونص مساء من شرم الشيخ لو في 0 نجمه يبقه الرحله دي‬
كُتب بتاريخ 12 يونيو 2024
يعبر هذا التعليق عن الرأي الشخصي لأحد أعضاء Tripadvisor ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC. يجري Tripadvisor عمليات تحقق حول التعليقات.
شرفتنا يا فندم بتواصلك مع جوباص, احنا بنعتذر لحضرتك عن اي تجربة سلبية او أي موقف سيئ تعرضت اليه وبالطبع مثل تلك المواقف تكون نادرة الحدوث ومن المرجح حدوث سوء تفاهم ونود توضيح ان خط سير رحلات شرم الشيخ بيكون الي طريق السويس ثم طريق شرم الجديد وجميع الرحلات تسلك الطريق الجديد فيما عدا الرحلات التى تمر على المحطات الفرعيه فهى تسلك الطريق القديم ولكن بطبع سنقوم برفع ما تم ذكره الي الاقسام المختصة داخل الشركة للنظر في الامر و اتخاذ اللازم لتجنب تكرار مثل تلك الامور مرة اخري . وبنستأذن حضرتك تبعتلنا تفاصيل اكثر عن رحلة حضرتك علي الايميل الرسمي الخاص بالشكاوي Complaints@gobus-eg.com او عن طريق رقم الواتس اب الخاص بينا للمتابعة مع معاليكم/201287299999 او التواصل علي رقمنا الموحد 19567 اعتذارنا الكامل لمعاليكم مرة اخري, جوباص بتتمني لحضرتك دائما رحلات سعيدة
كُتب بتاريخ 16 يونيو 2024
يعبر هذا الرد عن الرأي الشخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC.

Mohmed A
مساهمة
1.0 من 5 دوائر
بمفردك • ‪يونيو 2024‬
‪الرحله زباله جدن جدن جدن والسواقين ازبل واوسخ ناس اينك تشفهم وعرجيه زي متقدر تقولولي وبجد ديشركه زباله ومحدش يطلع معاهم.‬
كُتب بتاريخ 5 يونيو 2024
يعبر هذا التعليق عن الرأي الشخصي لأحد أعضاء Tripadvisor ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC. يجري Tripadvisor عمليات تحقق حول التعليقات.
شرفتنا يا فندم بتواصلك مع جوباص, احنا بنعتذر لحضرتك عن اي تجربة سلبية او أي موقف سيئ تعرضت اليه وبالطبع مثل تلك المواقف تكون نادرة الحدوث ,من المرجح حدوث سوء تفاهم ,بنستأذن حضرتك تبعتلنا تفاصيل اكثر عن رحلة علي الايميل الرسمي الخاص بالشكاوي وسنقوم برفع ما تم ذكره بخصوص الباص الي الاقسام المختصة داخل الشركة للتحقيق في الامر و اتخاذ اللازم لتجنب تكرار مثل تلك الامور مرة اخري . Complaints@gobus-eg.com او عن طريق رقم الواتس اب الخاص بينا للمتابعة مع معاليكم/201287299999 او التواصل علي رقمنا الموحد 19567 اعتذارنا الكامل لمعاليكم مرة اخري, جوباص بتتمني لحضرتك دائما رحلات سعيدة
كُتب بتاريخ 9 يونيو 2024
يعبر هذا الرد عن الرأي الشخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC.

1.0 من 5 دوائر
بمفردك • ‪مايو 2024‬
‪اليوم الساعه الواحده ظهرا من الاقصر إلى القاهرة فى درجة حرارة 44 الأتوبيس من غير تكييف و خدمة العملاء تنكر أن فى مشكله 600 Le سعر التذكرة‬
كُتب بتاريخ 21 مايو 2024
يعبر هذا التعليق عن الرأي الشخصي لأحد أعضاء Tripadvisor ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC. يجري Tripadvisor عمليات تحقق حول التعليقات.
شرفتنا يا فندم بتواصلك مع جوباص, احنا بنعتذر لحضرتك عن اي تجربة سلبية او أي موقف سيئ تعرضت اليه وبالطبع مثل تلك المواقف تكون نادرة الحدوث ومن المرجح حدوث سوء تفاهم ,وسنقوم برفع ما تم ذكره بخصوص مكييف الباص الي الاقسام المختصة داخل الشركة للتحقيق في الامر و اتخاذ اللازم لتجنب تكرار مثل تلك الامور مرة اخري . وبنستأذن حضرتك تبعتلنا تفاصيل اكثر عن رحلة حضرتك علي الايميل الرسمي الخاص بالشكاوي Complaints@gobus-eg.com او عن طريق رقم الواتس اب الخاص بينا للمتابعة مع معاليكم/201287299999 او التواصل علي رقمنا الموحد 19567 اعتذارنا الكامل لمعاليكم مرة اخري, جوباص بتتمني لحضرتك دائما رحلات سعيدة
كُتب بتاريخ 23 مايو 2024
يعبر هذا الرد عن الرأي الشخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC.

Pioneer31555963037
مساهمة
3.0 من 5 دوائر
العائلة • ‪يناير 2024‬
‪الباص اول م ركبنا كان كل حاجه تمام بس بعد كدا الانتر نت فصل بدون اي سبب السمعات بتاعتهم مش شغاله بس الكرسي موريح من القاهره الي اسكندريه و انا راجعه ولا كان في اي استراحه بل مره بل كرسي و تكسير ظهر‬
كُتب بتاريخ 17 مايو 2024
يعبر هذا التعليق عن الرأي الشخصي لأحد أعضاء Tripadvisor ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC. يجري Tripadvisor عمليات تحقق حول التعليقات.
شرفتنا يا فندم بتواصلك مع جوباص, احنا بنعتذر لحضرتك عن اي تجربة سلبية او أي موقف سيئ تعرضت اليه وبالطبع مثل تلك المواقف تكون نادرة الحدوث ومن المرجح حدوث سوء تفاهم ,وسنقوم برفع ما تم ذكره بخصوص الباص الي الاقسام المختصة داخل الشركة للتحقيق في الامر و اتخاذ اللازم لتجنب تكرار مثل تلك الامور مرة اخري . وبنستأذن حضرتك تبعتلنا تفاصيل اكثر عن رحلة حضرتك علي الايميل الرسمي الخاص بالشكاوي Complaints@gobus-eg.com او عن طريق رقم الواتس اب الخاص بينا للمتابعة مع معاليكم/201287299999 او التواصل علي رقمنا الموحد 19567 اعتذارنا الكامل لمعاليكم مرة اخري, جوباص بتتمني لحضرتك دائما رحلات سعيدة
كُتب بتاريخ 23 مايو 2024
يعبر هذا الرد عن الرأي الشخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC.

1haitham1
المملكة العربية السعودية1,453 مساهمة
4.0 من 5 دوائر
الأصدقاء • ‪مايو 2024‬
‪بصراحه من افضل الباصات في مصر سافرت فيها لشرم الشيخ وسافرت لمرسى علم الباصات الي تطلع مرسى علم مش قد كذا وحجزت العوده من مرسى علم على باص ايليت بس للاسف الكراسي كانت غير مريحه بلنسبه للباص الي رحنا فيه من القاهره لمرسى علم‬
كُتب بتاريخ 11 مايو 2024
يعبر هذا التعليق عن الرأي الشخصي لأحد أعضاء Tripadvisor ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC. يجري Tripadvisor عمليات تحقق حول التعليقات.
شرفتنا يا فندم بتواصلك مع جوباص, احنا بنعتذر لحضرتك عن التجربة التي واجهتها مع حافلة العودة من مرسى علم ونشكرك على ملاحظاتك. ونقدر آرائك ونسعى دائمًا لتحسين خدماتنا. وبالطبع مثل تلك المواقف تكون نادرة الحدوث ومن المرجح حدوث سوء تفاهم ,وسنقوم برفع ما تم ذكره الي الاقسام المختصة داخل الشركة للتحقيق في الامر و اتخاذ اللازم لتجنب تكرار مثل تلك الامور مرة اخري . وبنستأذن حضرتك تبعتلنا تفاصيل اكثر عن رحلة حضرتك علي الايميل الرسمي الخاص بالشكاوي Complaints@gobus-eg.com او عن طريق رقم الواتس اب الخاص بينا للمتابعة مع معاليكم/201287299999 او التواصل علي رقمنا الموحد 19567 اعتذارنا الكامل لمعاليكم مرة اخري, جوباص بتتمني لحضرتك دائما رحلات سعيدة
كُتب بتاريخ 23 مايو 2024
يعبر هذا الرد عن الرأي الشخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC.

Meander48195746820
مساهمة
1.0 من 5 دوائر
بمفردك • ‪مايو 2024‬
‪لا انصح باستخدام جو باص للعملاء المهتمين بنفسهم دون النظر للبهدلة حيث تعرضت لاسوء تجربة اليوم ١١-٥-٢٠٢٤ صباحا من الإسكندرية للتجمع الخامس حيث لا يوجد اهتمام بالاتوبيسات ولا لصيانة الكراسي برغم تقديم شكوى من اسبوعين لوجود عيب بالكرسي الخاص بالرحلة وقد تم تقديم اعتذارات واعتقدت باني أتعامل مع شركة محترمة تهتم بالعملاء ولكن قد حجزت بعدها بأسبوعين لنفس الكرسي بنفس الرحلة ولكن دون جدوى لنفس العيب بالكرسي وقد جلست بالكرسي الأخير دون راحة
واليكم الاسوأ فقد قابلت سائح ذكر لي انه يريد ان يذهب لمدينة نصر حيث كان قادم من شرم الشيخ ونام ولقى نفسه في الإسكندرية ما هذا التهريج ؟؟؟؟؟
احنا بنتعامل مع شركة حكومية بل اسواء منها وانصح بعدم التعامل مع هذه الشركة‬
كُتب بتاريخ 10 مايو 2024
يعبر هذا التعليق عن الرأي الشخصي لأحد أعضاء Tripadvisor ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC. يجري Tripadvisor عمليات تحقق حول التعليقات.
شرفتنا يا فندم بتواصلك مع جوباص, احنا بنعتذر لحضرتك عن اي تجربة سلبية او أي موقف سيئ تعرضت اليه وبالطبع مثل تلك المواقف تكون نادرة الحدوث ومن المرجح حدوث سوء تفاهم ,وسنقوم برفع ما تم ذكره الي الاقسام المختصة داخل الشركة للتحقيق في الامر و اتخاذ اللازم لتجنب تكرار مثل تلك الامور مرة اخري . وبنستأذن حضرتك تبعتلنا تفاصيل اكثر عن رحلة حضرتك علي الايميل الرسمي الخاص بالشكاوي Complaints@gobus-eg.com او عن طريق رقم الواتس اب الخاص بينا للمتابعة مع معاليكم/201287299999 او التواصل علي رقمنا الموحد 19567 اعتذارنا الكامل لمعاليكم مرة اخري, جوباص بتتمني لحضرتك دائما رحلات سعيدة
كُتب بتاريخ 23 مايو 2024
يعبر هذا الرد عن الرأي الشخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC.

1.0 من 5 دوائر
الأصدقاء • ‪أبريل 2024‬
‪اتوبيسات ردئة جدا و سيئة للغاية و كراسي مكسرة و مفيش نضافة و لا صيانة
كراسي ضيقة و الشواحن مش شغال لا ذهاب و لا عوده
غير صوت الازعاج من الماتور طول الطريق من الاسكندرية إلى الغردقة‬
كُتب بتاريخ 26 أبريل 2024
يعبر هذا التعليق عن الرأي الشخصي لأحد أعضاء Tripadvisor ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC. يجري Tripadvisor عمليات تحقق حول التعليقات.
شرفتنا يافندم لتواصلك بجوباص واعتذارنا الكامل عن اي تجربة سيئة حضرتك مريت بيها او أي موقف سيئ تعرضت اليه وقد تم تسجيل كل ملاحظاتك المؤخوذة بخصوص الباص وبنوضح لسيادتكم ان دائما بيتم تجهيز الباصات علي اعلي مستوي ومثل تلك المواقف تكون نادرة الحدوث وهيتم اتخاذ الاجراء الاصلاحي المناسب في اسرع وقت للحفاظ علي رضا عملائنا عن مستوي الخدمة وبطبع هيتم رفع تلك الملاحظات الي اقسامها المختصة داخل الشركة للتحقيق في الامر و اتخاذ اللازم لتجنب تكرار مثل تلك الامور مرة اخري . وبنستأذن حضرتك تبعتلنا تفاصيل اكثر عن رحلة حضرتك علي الايميل الرسمي الخاص بالشكاوي Complaints@gobus-eg.com او عن طريق رقم الواتس اب الخاص بينا للمتابعة مع معاليكم/201287299999 او التواصل علي رقمنا الموحد 19567 اعتذارنا الكامل لمعاليكم مرة اخري, جوباص بتتمني لحضرتك دائما رحلات سعيدة
كُتب بتاريخ 5 مايو 2024
يعبر هذا الرد عن الرأي الشخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC.

George Ishak
مساهمة
1.0 من 5 دوائر
رجال الأعمال • ‪أبريل 2024‬
‪أسوأ تجربه في محطة جوباص شرم
..كنت عاوز ارجع تذكرتين لسوء الكراسي اتلم علينا المدير والسواقين واهانونا و تشابكوا بالأيدي معنا ..جو ميني الساعه الخامسه م يوم الخميس ٤ ابريل‬
كُتب بتاريخ 6 أبريل 2024
يعبر هذا التعليق عن الرأي الشخصي لأحد أعضاء Tripadvisor ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC. يجري Tripadvisor عمليات تحقق حول التعليقات.
شرفتنا يا فندم بتواصلك مع جوباص, احنا بنعتذر لحضرتك عن اي تجربة سلبية او أي موقف سيئ تعرضت اليه وبالطبع مثل تلك المواقف تكون نادرة الحدوث ومن المرجح حدوث سوء تفاهم ,وسنقوم برفع ما تم ذكره الي الاقسام المختصة داخل الشركة للتحقيق في الامر و اتخاذ اللازم لتجنب تكرار مثل تلك الامور مرة اخري . وبنستأذن حضرتك تبعتلنا تفاصيل اكثر عن رحلة حضرتك علي الايميل الرسمي الخاص بالشكاوي Complaints@gobus-eg.com او عن طريق رقم الواتس اب الخاص بينا للمتابعة مع معاليكم/201287299999 او التواصل علي رقمنا الموحد 19567 اعتذارنا الكامل لمعاليكم مرة اخري, جوباص بتتمني لحضرتك دائما رحلات سعيدة
كُتب بتاريخ 8 أبريل 2024
يعبر هذا الرد عن الرأي الشخصي لممثل الإدارة ولا يعبر عن رأي شركة Tripadvisor LLC.

عرض نتائج 1-10 من أصل 169
هل هذا إدراج منشأتك على Tripadvisor؟
هل تمتلك أو تدير هذه المنشأة؟ اطلب إدراجك مجانًا للرد على التعليقات وتحديث ملفك التعريفي والمزيد.
اطلب إدراجك

تعليقات حول ‪Go Bus‬ - القاهرة, مصر - Tripadvisor

كل فنادق القاهرةعروض فندقية في القاهرةفنادق اللحظة الأخيرة القاهرة
جميع الأنشطة التي يمكن ممارستها في القاهرة
كازينوهات ونوادٍ قمار في القاهرة
مطاعمرحلات الطيرانقصص عن السفرالرحلات البحريةسيارات للإيجار